Kress & Betina Besvaret November 23, 2008 Rapporter Besvaret November 23, 2008 Blir det mon til noget ?? For så er jeg da oz klar... :th2: -Så er vi oz lige antal, tirsdage kan jeg bare ikke. -Kress...
Thomas Besvaret November 23, 2008 Rapporter Besvaret November 23, 2008 Som jeg ser det er vi : Michael Anders Basse Frederik Miriam Snakker vi fast en gang om ugen, hvor vi har 2 borde ? Så er der sikkert en der ikke kan, ellers må der være en der sidder over undervejs. Eller hvad er jeres tanker ? (udover at i er nervøse over at få klø af en tøs ) Ellers kan i da bare spille rundt om bordet:th2:
Miriam Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Så er der hul igennem :) Hvad siger i drenge ? Hej Miriam! Ni har möjlighet att spela bordtennis i vår klubb på tisdagar från klockan 18.30 Vi spelar i Limhamns sporthall, 2 våningen, Grönalundsgatan 6, Limhamn Välkomna! Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb
Miriam Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Det koster 200 om året, pr person.
dannemare Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Hvad siger i drenge ? Count me in. :th2: Skal bare lige ud og købe mig et bat. ;) Edit: Forestiller mig noget i stil med dette: http://www.ttex.se/product_info.php?cPath=35_100&products_id=849
SweaDan Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Jeg er klar....skal vi spille imorgen?
Basse Besvaret December 1, 2008 Rapporter Besvaret December 1, 2008 Jeg er helt sikkert også på - 200kr. om året, det er satme billigt - havde regnet med de min. skulle have det om måneden hehe. Må lige skaffe mig et bat og nogle bolde, når vi har et hold stablet på benene :-) Og ikke noget med at grine af den fede dreng, der lyder som et damp lokomotiv, når han spiller!! hehe Gad vide om man stadig kan få belægninger med knopper på - det var altid sjovt at have på den ene side af battet hehe. Modstanderen var ikke altid enig :D
michael og carina Besvaret December 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2008 Jeg er også frisk i morgen, og jo man kan stadig få knopper. Det har jeg, da jeg ikke kunne følge med i Dk serien:) Har et bat men ingen bolde..
michael og carina Besvaret December 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2008 Vi mødes kl 18.30 ik. Jeg kommer fra Burlöv, nogen der skal kører med derud. Har et ekstra bat, dog er det et for sjov bat der ligner en elefant:rolleye: men bedre end ingenting
Basse Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Tror ikke jeg når det lige idag - har intet bat, og skal arbejde lidt over på job idag :( Men næste uge er jeg helt frisk og ´bat und alles :-)
dannemare Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Tror ikke jeg når det lige idag - har intet bat, og skal arbejde lidt over på job idag :( Men næste uge er jeg helt frisk og ´bat und alles :-) Jeg er også klar fra og med næste tirsdag. Burde få bat m.v. leveret senest fredag.
Miriam Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Vi mødes vel bare i hallen 18.30 eller ?
michael og carina Besvaret December 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2008 Vi mødes bare i hallen kl 18.30. Har som sagt et for sjov bat hvis der er en der vil låne
Miriam Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Anders har lige sendt mig en SMS og meldt afbud, men hvis du er frisk kan vi sagtens spille lidt, og lige se stedet an ?? Sender dig lige mit nr på en PM
michael og carina Besvaret December 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 3, 2008 Ja vi var da, der var bare ingen,så vi kunne køre hjem igen:thumbdown
Miriam Besvaret December 3, 2008 Rapporter Besvaret December 3, 2008 Ja, lidt ærgeligt. Og nu havde man lige støvet battet af :) Men hvem er så klar på tirsdag ??
dannemare Besvaret December 3, 2008 Rapporter Besvaret December 3, 2008 Ja, lidt ærgeligt. Og nu havde man lige støvet battet af :) Men hvem er så klar på tirsdag ?? Jeg er!
michael og carina Besvaret December 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 3, 2008 Jeg kommer også, bliver der dog senest til kl 19.45
SweaDan Besvaret December 3, 2008 Rapporter Besvaret December 3, 2008 Burde være af med min forkølelse så jeg kommer næste tirsdag. Anders
Miriam Besvaret December 3, 2008 Rapporter Besvaret December 3, 2008 Fint så ses vi på tirsdag kl. 18.30 :)
dannemare Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 Fint så ses vi på tirsdag kl. 18.30 :) Fandt I forresten ud af, hvorfor der var "lukket" i tirsdags? Jeg har lige fået mig et Stiga Rite -bat, men jeg har endnu ingen bolde.
Basse Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 Buggers har stadig ikke fået fat i et bat endnu :/ - er der nogen steder man kan købe et i en alm butik ? altså et ordenlig bat, ikke noget 2 bat og 100 bolde for en 10'er sæt hehe. Er vi klar på tirsdag ? 9/12-08
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu