Basse Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 hmmm var ellers lige frisk idag :( Nå det må blive næste uge så!
dannemare Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Er alle klar i morgen ? Jeg kommer.
Basse Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Jeg er så frisk til i morgen!!! - tror ikke mine lunger og kondi er, men shhh det er en overraskelse til dem begge HAPPT fucking new year hehe En der har et nummer jeg kan ringe til ? hvis jeg nu skal fare vild - er så ringe til at finde rundt i sportscentre osv griner
dannemare Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Jeg er så frisk til i morgen!!! - tror ikke mine lunger og kondi er, men shhh det er en overraskelse til dem begge HAPPT fucking new year hehe En der har et nummer jeg kan ringe til ? hvis jeg nu skal fare vild - er så ringe til at finde rundt i sportscentre osv griner Mit dk mobilnr er 30288718. Du kan bare ringe. Jeg lå selv og kørte rundt i området i over en halv time første gang, inden jeg fandt det - fordi min oldnordiske (2001 map) GPS i BMW'en troede, jeg var på månen (eller noget). :D
Miriam Besvaret January 12, 2009 Rapporter Besvaret January 12, 2009 Jeg er så frisk til i morgen!!! - tror ikke mine lunger og kondi er, men shhh det er en overraskelse til dem begge HAPPT fucking new year hehe En der har et nummer jeg kan ringe til ? hvis jeg nu skal fare vild - er så ringe til at finde rundt i sportscentre osv griner Du ringer bare :) 3122 5060
timler Besvaret January 13, 2009 Rapporter Besvaret January 13, 2009 hey kan alle være med?? eller skal man skrives på listen?? :D mvh fætter!
Basse Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Tak for i går, det var super da. Ser frem til næste uge, man kan mærke det kommer stille og roligt :-)
Basse Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Er vi klar til i morgen ? - jeg er frisk nok i hvert fald.
Basse Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Cool, så mangler vi jo den sidste - men det går jeg udfra miriam har styr på ? hehe
Miriam Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Cool' date=' så mangler vi jo den sidste - men det går jeg udfra miriam har styr på ? hehe[/quote'] Nemlig, for Anders kommer nemlig også :)
Basse Besvaret January 19, 2009 Rapporter Besvaret January 19, 2009 Perfekt :-) Så ses vi jo i morgen - så gir vi den lidt gas. eller det gjorde du jo også sidst - men så gir JEG den lidt mere gas hehe
Basse Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Spiller vi i morgen ? jeg er klar.
Basse Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Super - kan være du skal have revance så, Dannemare? hehe
Don A Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Hey. hvor spiller i? og er der plads til en evt på et tidspunkt og skal man være proff :). er det privat eller i klub
Basse Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Vi låner en klubs lokaler, og der er jo altid plads til en til. Lige pt. er vi 4 personer.......så hvis du kan rive en ekstra med, ville det jo være kanont. Ellers finder vi ud af et eller andet..... Vi spiller et sted i Limnhamn området, tror jeg det er - adressen står længere oppe i debatten. Kl. 18.30 hver tirsdag. Jeg bruger stadig GPS på at finde ud - fandt dog hjem uden, sidste gang - er meget stolt haha
Don A Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Oki. Så tror jeg gerne jeg vil melde mig til næste tirsdag hvis det er oki. :) det vil sige D.3/2
Basse Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Du er velkommen - så må vi se om vi ikke kan finde en til, så vi er even igen :-)
Don A Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 lækkert.. Koster det noget.. EDIT: er det her i spiller.. Ni har möjlighet att spela bordtennis i vår klubb på tisdagar från klockan 18.30 Vi spelar i Limhamns sporthall, 2 våningen, Grönalundsgatan 6, Limhamn
dannemare Besvaret January 26, 2009 Rapporter Besvaret January 26, 2009 Super - kan være du skal have revance så' date=' Dannemare? hehe[/quote'] Ja, det skal jeg dælme :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu