Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg er så frisk til i morgen!!! - tror ikke mine lunger og kondi er, men shhh det er en overraskelse til dem begge HAPPT fucking new year hehe En der har et nummer jeg kan ringe til ? hvis jeg nu skal fare vild - er så ringe til at finde rundt i sportscentre osv griner

Besvaret
Jeg er så frisk til i morgen!!! - tror ikke mine lunger og kondi er, men shhh det er en overraskelse til dem begge HAPPT fucking new year hehe En der har et nummer jeg kan ringe til ? hvis jeg nu skal fare vild - er så ringe til at finde rundt i sportscentre osv griner
Mit dk mobilnr er 30288718. Du kan bare ringe. Jeg lå selv og kørte rundt i området i over en halv time første gang, inden jeg fandt det - fordi min oldnordiske (2001 map) GPS i BMW'en troede, jeg var på månen (eller noget). :D
Besvaret
Du ringer bare :) 3122 5060
Besvaret

Vi låner en klubs lokaler, og der er jo altid plads til en til. Lige pt. er vi 4 personer.......så hvis du kan rive en ekstra med, ville det jo være kanont. Ellers finder vi ud af et eller andet..... Vi spiller et sted i Limnhamn området, tror jeg det er - adressen står længere oppe i debatten. Kl. 18.30 hver tirsdag. Jeg bruger stadig GPS på at finde ud - fandt dog hjem uden, sidste gang - er meget stolt haha

Besvaret

lækkert.. Koster det noget.. EDIT: er det her i spiller.. Ni har möjlighet att spela bordtennis i vår klubb på tisdagar från klockan 18.30 Vi spelar i Limhamns sporthall, 2 våningen, Grönalundsgatan 6, Limhamn

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...