nunu86 Skrevet October 15, 2008 Rapporter Skrevet October 15, 2008 Hejsaa Jeg mangler et arbejde til min mand, da jeg arbejder paa fuldtid i Dk gaar han rundt derhjemme og keder sig rigtig meget, derfor vil han arbejde med hvad som helst, ogsaa rengoering. Saa har du noget du har brug hjaelp til eller et arbejde saa skriv til mig.. Paa forhaanden tak. Venlig Hilsen Nunu..
Mr. Griff Besvaret November 2, 2008 Rapporter Besvaret November 2, 2008 arbejde hej nunu er det i dk eller se arbejdes skal udføres `?
Thomas Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 Hejsaa Jeg mangler et arbejde til min mand, da jeg arbejder paa fuldtid i Dk gaar han rundt derhjemme og keder sig rigtig meget, derfor vil han arbejde med hvad som helst, ogsaa rengoering. Saa har du noget du har brug hjaelp til eller et arbejde saa skriv til mig.. Paa forhaanden tak. Venlig Hilsen Nunu.. Iss mangler altid folk
michael k Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 eller ring til et vilket somhelst nedrivningsfirma ... de söger ALTID folk .. evt j-jensen, eller taarnby-saaby nedrivning.. eller et af de 38676453646734 andre der findes
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu