Fagerland Skrevet October 17, 2008 Rapporter Skrevet October 17, 2008 Hej, Jeg har et lille rum hvor, at der står en vaskemaskine og kondenstør. Der skal ligges et nyt gulv (ca. 2 m2), men skal det laves af en godkendt svensk håndværkere grundet der er mulighed for vandskade ved defekt i vaskemaskine? Hvis det IKKE skal laves af en godkendt svensk håndværker, så skriv gerne et råd til hvordan det kan laves bedst. Jeg har klinker, som jeg kan bruge. Der ligger et trægulv nu. Mvh Martin
Guest Mogens Besvaret October 17, 2008 Rapporter Besvaret October 17, 2008 Waterblock Jeg har et lille rum hvor, at der står en vaskemaskine og kondenstør. Der skal ligges et nyt gulv (ca. 2 m2), men skal det laves af en godkendt svensk håndværkere grundet der er mulighed for vandskade ved defekt i vaskemaskine? Hvis det IKKE skal laves af en godkendt svensk håndværker, så skriv gerne et råd til hvordan det kan laves bedst. Jeg har klinker, som jeg kan bruge. Montér en waterblocker - den afbryder for vandet, hvis forbruget synes for stort. Den skal indstilles til ca. 25 liter...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu