GoldMan Skrevet October 19, 2008 Rapporter Skrevet October 19, 2008 Hey Nogen som ved hvad de er i gang med og bygge ude foran axel danielssons väg (malmöhus 23) ??
PSAUSA Besvaret October 19, 2008 Rapporter Besvaret October 19, 2008 Jeg er lige med på en kikker! Har kun et løst bud på flere garagepladser!?!?!?!?!?!?!?!
GoldMan Besvaret October 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2008 Ja lige præcis... Vil lige spørge dem hvis jeg støder på dem. Er hjemme først om aftenen og om morgenen er de oppe i deres gravemaskine. Det kunne være fedt og få en garageplads
Menace Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hey Garagepladserne er kun 520 cm lange og 2 m brede Jeg har ihvertfald problemer med min bil der er 515 cm lang og 1.90 bred, men det går lige hvis den bliver skubbet roligt ind .-)
Basse Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 Hey Garagepladserne er kun 520 cm lange og 2 m brede Jeg har ihvertfald problemer med min bil der er 515 cm lang og 1.90 bred, men det går lige hvis den bliver skubbet roligt ind .-) Hvordan kommer du så selv ud af bilen ? eller mener du seriøst du SKUBBER bilen ind ? hehe
Menace Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 hehe, jeg har en af dem under jorden, der er kun et hegn foran bilerne og ikke til siden, hvilket jeg er glad for men ja, jeg skubber den ind da for selvom der er parkeringssensor i, så kan jeg ikke for den ind til 1-2 cm fra væggen, så er det nemmeste at skubbe den de sidste par cm. man kunne godt få oplyst mål når man lejer sådan en fætter, ikke nok med vi stod skrevet op i langt over 1 år for at få en, så er den meget lille....
GoldMan Besvaret October 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2008 Men BTW... Ikk nogen der ved noget endnu? :)
GoldMan Besvaret October 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2008 Fik spurgt dem og de siger at det er garager som er under opbyggelse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu