Guest Mogens Skrevet October 22, 2008 Rapporter Skrevet October 22, 2008 Fandt lige denne i et andet forum - MiTo mod Mini Cooper hvor Minien ikke har en chance: www.autozeitung.de/vergleichstest/zwei-kleine-mit-stil :)
credde Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 Men damn, hvor er den grim forfra i mine øjne, den Mito - nok fordi den er i rød. For her er den i sort, og der ser den noget bedre ud: Her er en anden test, hvor Mini'en vinder: http://www.autobild.de/artikel/vergleich-alfa-mito_mini-cooper-s_793012.html Citat fra artiklen: "Auf der Straße ist der Mini dem Alfa deutlich überlegen" Kan godt li' overskriften til den artikel: "Was Frauen wollen"
Peter H. Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 Fandt lige denne i et andet forum - MiTo mod Mini Cooper hvor Minien ikke har en chance: www.autozeitung.de/vergleichstest/zwei-kleine-mit-stil :) Mogens: Den er da meget lidt kön..
Juff Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 noget er der ihvertfald galt med fronten... kanske det er de nissan micra lygter fra den tidligere generation...
Guest PeterK Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 Clubman rules En af mine venner har lige hentes en cremevit Cluman (til fruen) diesel, 24 km/l med glastag............22.000Euro!!! Den er sgu for sej!!!
Guest Mogens Besvaret October 22, 2008 Rapporter Besvaret October 22, 2008 En af mine venner har lige hentes en cremevit Cluman (til fruen) diesel, 24 km/l med glastag............22.000Euro!!! Den er sgu for sej!!! OK, det var jeg ikke klar over :D Til alle jer andre, der taler om dens "udtryk" - det var bilens køretekniske kvaliteter, der var issue. Udseendet er en ægte alfist selvfølgelig altid helt med på, idet den er køn - i rød !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu