GoldMan Skrevet October 27, 2008 Rapporter Skrevet October 27, 2008 Hej Jeg skal have udskiftet 2 vandhaner, og søger efter en vvs'er til og gøre det her i sverige.
Menace Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Sig til hvis du finder en :-) Jeg skal have sat nogen T stykker på mellem ballofix og vandhane
EBL Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Hej Jeg skal have udskiftet 2 vandhaner, og søger efter en vvs'er til og gøre det her i sverige. http://www.emfas.com/branchSearch/keepingFilter/Roerarbeten/Malmoe+(Stor-Malmoe)/R1000398 Her i denne oversigt er der ca. 118 at vælge imellem i Stormalmö
GoldMan Besvaret October 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2008 Tænkte mere på, en her fra sunddebat :)
Hyacinten Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 Hej Goldman Fik du skiftet vandhanen?? Jeg har nu i ca. en måned forsøgt at finde en vvs til udskiftning af vandhanen i køkkenet så jeg kan tilslutte min nye opvaskemaskine, men der er ingen der rigtig har tid, og de som har tager dobbelt pris, hvilket jeg ikke har råd eller lyst tilat betale..... Er der en herinde som kan henvise/anbefale til en VVS som de har gode erfaringer med?? For nu hvor der er så meget fokus på håndværkere osv som laver en masse skidt for de stakkels kunder, bliver man lidt utryg. Man ved jo ikke hvem man evt. får fat i på de gule sider (eniro.se) Har forsøgt at kigge de eksisterende links igennem her på siden, men synes ikke at kunne bruge det der kom frem. Så er I søde at hjælpe en i nød?? (--> det er frustrerende at SE opvaskemaskinen ligge der uden at kunne anvende den....men istedet bruge så meget tid på at vaske op i hånden)
Guest Mogens Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 der er ingen der rigtig har tid, og de som har tager dobbelt pris, hvilket jeg ikke har råd eller lyst tilat betale..... For nu hvor der er så meget fokus på håndværkere osv som laver en masse skidt for de stakkels kunder, bliver man lidt utryg. Bravida er et RIGTIGT "godt" eksempel på dét - ringe arbejde til dobbelt pris. Jeg kan IKKE anbefale Bravida til noget som helst - hold jer LANGT væk fra det firma! (de skulle blot reparere et utæt blandingsbatteri, hvor jeg havde angivet alle nødvendige data samt fremsendt produktblad inden besøget. Alligevel mødte de op uden reservedele således, at de efterfølgende måtte køre ud til grossisten for at hente reservedele. Sagen endte med, at Bravida ugen efter monterede et nyt blandingsbatteri, hvilket altså krævede endnu et besøg. Prisen var urimelig høj, og forhandling en umulighed. Glem det firma)
Martin_M Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Jeg har pt. VVS Sydvästra Skåne til at lave gulvvarme i kælderen. Pt. ser det de har lavet godt ud. Det bliver lavet færdigt i dag - så kan ikke komme med en uforbeholden anbefaling endnu. Men de rør de har trukket fra varmepumpe til "gulvarmencentral" det ser super ud. Synes også deres pris er rimelig: Materialer for ca. 37.000 Arbejdsløn* for ca. 18.000 * 2 mand i ca. 36 timer incl. boring gennem vægge Check evt. vvssyd.com de er meget imødekommende. Jeg vender tilbage når de er færdige, og jeg har fået "dokumenterne," der viser, at det de har lavet fungerer :)
Hyacinten Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 tak for svaret. Jeg har nu skrevet til dem og håber at høre fra dem snarest. Ellers vil jeg selv forsøge at ringe. Giv endelig en tilbage melding på det af dem udførte arbejde. Andre der kan anbefale en VVS er meget velkomne
GoldMan Besvaret November 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 21, 2008 Hej Hyacinten - Jeg får det lavet af en som min ven kender uaftoriseret. Han har lavet 3 vandhaner hos min ven uden problemer. Også kan man ringe til ham når man vil hvis der er problemer. Lad os se :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu