Flemming40 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Skrevet November 2, 2008 Jeg har i en del år selv opbevaret mine dæk og skiftet dem, når det var tid at skifte fra sommer- til vinterdæk og vice versa. Jeg er efterhånden blevet lidt træt af det, og overvejer derfor at indlogere de dæk, jeg ikke har i brug, på et dækhotel. Jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kan anbefale et godt og billigt dækhotel i Malmö.
larscph Besvaret November 2, 2008 Rapporter Besvaret November 2, 2008 Däckonline gør det... Dem ude på Agnesfridsvägen er super - jeg mener det er 495 sek de skal have for det...
Flemming40 Besvaret November 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2008 Däckonline gør det... Dem ude på Agnesfridsvägen er super - jeg mener det er 495 sek de skal have for det... Ved du om, det er pr. sæson eller pr. år? Jeg er i min søgen faldet over Kenneth's däck på Lundavägen, som vist skal have 340 SEK pr. sæson.
larscph Besvaret November 2, 2008 Rapporter Besvaret November 2, 2008 Jeg ved det faktisk ikke - men det må da være per år - hvis Kenneth kun skal have 340 kr årligt... Tja... Det kræver vel ikke den store raketvidenskab at opbevare dæk, så hvis de bare har dem forsikret så er det nok bare at nappe hans hotel? Til gengæld sjov hjemmeside der har.... fx... "Hur märker/vet jag om det behövs ett oljebyte på min bil?" - Svar: "Missljud hörs ifrån motorn när jag startar eller under bilfärd.".. Jow-jow... Og Svar 2: "Oljelampan lyser från och till eller hela tiden.". Så er det jeg tænker - olielampen - er det ikke noget med olietrykket og ikke oliens tilstand... Nå-men... På samme side anbefaler de også at man lige bytter tændrør med det samme når olien alligevel skiftes - jeg tror dem i min holder 100.000 km iflg serviceplanen...
Tomcat Besvaret November 2, 2008 Rapporter Besvaret November 2, 2008 Har handlet mange gange hos Kenneths Däck, de er topnotch :th2:
Guest Mogens Besvaret November 2, 2008 Rapporter Besvaret November 2, 2008 Jeg ved det faktisk ikke - men det må da være per år - hvis Kenneth kun skal have 340 kr årligt... 340 kr pr sæson - www.kennethsdack.se/index.cfm/pageGroup/6/page_id/6/
Flemming40 Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 4, 2008 Tak for svarene. Så vidt jeg har kunnet finde ud af - indtil nu - er at Kenneth's Däck er billigst. Og der er vel ingen grund til at betale mere end højst nødvendigt, for som larscph skriver, kræver det vel ikke den store raketvidenskab at opbevare dæk:th2:
Juff Besvaret November 4, 2008 Rapporter Besvaret November 4, 2008 Biltema... 149,00 SEK og så pynter de jo også i hvilket som helst rum. Max bredde dæk 225 ;) Hvis konen ikke er enig, så smid et hvidt lagen over, og et rustik lys på toppen....:th2:
rasmusrene Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 340,- er hvis man er VIP kunde hvad faen det så betyder, dertil koster det 300 at få dem skiftet og 300 at afbalancere, man betaler 585 når man er der første gang og 885 når man skal have sommerhjul på igen. Så der er langt fra det de skriver på hjemmesiden til virkligheden.
Flemming40 Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2008 340' date='- er hvis man er VIP kunde hvad faen det så betyder, dertil koster det 300 at få dem skiftet og 300 at afbalancere, man betaler 585 når man er der første gang og 885 når man skal have sommerhjul på igen. Så der er langt fra det de skriver på hjemmesiden til virkligheden.[/quote'] Tak for oplysningen. Det står der jo ikke lige noget om på deres hjemmeside...
MC Manden Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Er der ikke 2 sæsoner på et år ? Sommer og vinterdæk ? Altså, 2 x 340kr ??
rasmusrene Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Næ, fruen er dernede nu og få skiftet, jeg var desværre ikke hurtig nok til at stoppe hende..... Men syntes det lyder dyrt, men må lige nærstudere regingen når hun kommer hjem.
rasmusrene Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Er der ikke 2 sæsoner på et år ? Sommer og vinterdæk ? Altså' date=' 2 x 340kr ??[/quote'] Hvis du er vip kunde?????? Og kommer med dine løse hjul og gerne vil have dem opbevaret så koster det 340 pr pr sæson.
MC Manden Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Hvis du er vip kunde?????? Og kommer med dine løse hjul og gerne vil have dem opbevaret så koster det 340 pr pr sæson. Ja, den har jeg fanget... Men, er der ikke 2 sæsoner ?? En vintersæson og en sommersæson ??
rasmusrene Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Ja' date=' den har jeg fanget... Men, er der ikke 2 sæsoner ?? En vintersæson og en sommersæson ??[/quote'] Jo det koster 340 2 gange om året.
rasmusrene Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Så kom regningen, det koster med montering, afbalacering, vask og opbevaring 800svkr pr sæson, Altså 1600kr om året.
Flemming40 Besvaret November 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2008 Så kom regningen' date=' det koster med montering, afbalacering, vask og opbevaring 800svkr pr sæson, Altså 1600kr om året.[/quote'] Det var godt nok ikke så billigt som jeg troede. Den pris du nævner har jeg også set hos andre.
Toft Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 helt ærligt... Må altså indrømme, at med mindre man er fuldstændig mongol med et stykke værktøj i hånden, eller at man har for meget tid og penge, ja så fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare skifter hjul på sin bil selv Og så til 1.600 sek/årligt (eller der omkring) det er jo, undskyld mig, sygt!! Bruger folk også et par timer på at køre hen til elektrikeren for at få skiftet pæren i standerlampen, når den ikke virker mere? Jeg brugte 40 minutter igår på at smide vinterballonerne på pendlerøsen hjemme i garagen, that's was it. Idag brugte jeg tre timer på at bytte hjul på hundebilen, og i den tid var der så inkluderet 2x15 km køretur til/fra skoven og så en lang tur i skoven med hunden, ren hygge.. Det kostede ikke 1.600 sek, men kun 16 sek for de to kanelbullar jeg købte på tanken, da vi var på vej hjem igen. Nåh, men sådan er vi jo så forskellige
Basse Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Hvis du kommer og skifter mine jul - gir jeg gratis kanelbullar!!!!!! en hel kasse!! heh Må altså indrømme, at med mindre man er fuldstændig mongol med et stykke værktøj i hånden, eller at man har for meget tid og penge, ja så fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare skifter hjul på sin bil selv Og så til 1.600 sek/årligt (eller der omkring) det er jo, undskyld mig, sygt!! Bruger folk også et par timer på at køre hen til elektrikeren for at få skiftet pæren i standerlampen, når den ikke virker mere? Jeg brugte 40 minutter igår på at smide vinterballonerne på pendlerøsen hjemme i garagen, that's was it. Idag brugte jeg tre timer på at bytte hjul på hundebilen, og i den tid var der så inkluderet 2x15 km køretur til/fra skoven og så en lang tur i skoven med hunden, ren hygge.. Det kostede ikke 1.600 sek, men kun 16 sek for de to kanelbullar jeg købte på tanken, da vi var på vej hjem igen. Nåh, men sådan er vi jo så forskellige
Toft Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Hvis du kommer og skifter mine jul - gir jeg gratis kanelbullar!!!!!! en hel kasse!! hehDu kan komme til mig, så skal jeg skifte dine hjul to gange årligt - 1.500 sek/år (lidt sunddebat-rabat kan jeg da altid give ift til konkurrenten) ;) Efter som jeg har masser af plads til opbevaring, så burde jeg nok tage orlov 2 x 6 uger om året, og åbne Skurup Dækhotel op i de uger - med blot tre kunder dagligt, så kan jeg sige mit job helt op, og holde fri de resterende 40 uger om året
Basse Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 Du kan komme til mig, så skal jeg skifte dine hjul to gange årligt - 1.500 sek/år (lidt sunddebat-rabat kan jeg da altid give ift til konkurrenten) ;) Efter som jeg har masser af plads til opbevaring, så burde jeg nok tage orlov 2 x 6 uger om året, og åbne Skurup Dækhotel op i de uger - med blot tre kunder dagligt, så kan jeg sige mit job helt op, og holde fri de resterende 40 uger om året hehe - man kan godt nok få mange kanelbullar for 1500 sek :D
MC Manden Besvaret November 20, 2008 Rapporter Besvaret November 20, 2008 hehe - man kan godt nok få mange kanelbullar for 1500 sek :D Ikke at forglemme kanelgifler ... (dem i den røde pose)... ca. 15kr per pose... 100 poser, og der er vel 15-20 i hver pose ?? Og, 3 biler per dag... 4500-6000 kanelgifler... PER DAG !!! :th2:
Guest PeterK Besvaret November 22, 2008 Rapporter Besvaret November 22, 2008 Må altså indrømme, at med mindre man er fuldstændig mongol med et stykke værktøj i hånden, eller at man har for meget tid og penge, ja så fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare skifter hjul på sin bil selv Og så til 1.600 sek/årligt (eller der omkring) det er jo, undskyld mig, sygt!! Bruger folk også et par timer på at køre hen til elektrikeren for at få skiftet pæren i standerlampen, når den ikke virker mere? Jeg brugte 40 minutter igår på at smide vinterballonerne på pendlerøsen hjemme i garagen, that's was it. Idag brugte jeg tre timer på at bytte hjul på hundebilen, og i den tid var der så inkluderet 2x15 km køretur til/fra skoven og så en lang tur i skoven med hunden, ren hygge.. Det kostede ikke 1.600 sek, men kun 16 sek for de to kanelbullar jeg købte på tanken, da vi var på vej hjem igen. Nåh, men sådan er vi jo så forskellige Jeg syntes det at skifte dæk er røvsygt og har heller ikke så meget plads til opbevaring, så 2x495kr årligt hos Däckonline er en luksus jeg tager mig!! I øvrigt har jeg det "på samme måde" med tomme flasker, dåser.......Gider BARE ikke bruge tid/plads på opbevaring og slæbe dem med i bilen og stå og putte dem en efter en ind i maskinen nede i ICA efter man har stået 10 min i kø......Gaaaaaaaab Ud med lortet og så vil jeg hellere være miljøvenlig på alle andre tænkelige måder:)
Guest PeterK Besvaret November 22, 2008 Rapporter Besvaret November 22, 2008 Må altså indrømme, at med mindre man er fuldstændig mongol med et stykke værktøj i hånden, eller at man har for meget tid og penge, ja så fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare skifter hjul på sin bil selv Og så til 1.600 sek/årligt (eller der omkring) det er jo, undskyld mig, sygt!! Bruger folk også et par timer på at køre hen til elektrikeren for at få skiftet pæren i standerlampen, når den ikke virker mere? Jeg brugte 40 minutter igår på at smide vinterballonerne på pendlerøsen hjemme i garagen, that's was it. Idag brugte jeg tre timer på at bytte hjul på hundebilen, og i den tid var der så inkluderet 2x15 km køretur til/fra skoven og så en lang tur i skoven med hunden, ren hygge.. Det kostede ikke 1.600 sek, men kun 16 sek for de to kanelbullar jeg købte på tanken, da vi var på vej hjem igen. Nåh, men sådan er vi jo så forskellige Jeg syntes det at skifte dæk er røvsygt og har heller ikke så meget plads til opbevaring, så 2x495kr årligt hos Däckonline er en luksus jeg tager mig!! I øvrigt har jeg det "på samme måde" med tomme flasker, dåser.......Gider BARE ikke bruge tid/plads på opbevaring og slæbe dem med i bilen og stå og putte dem en efter en ind i maskinen nede i ICA efter man har stået 10 min i kø......Gaaaaaaaab Ud med lortet og så vil jeg hellere være miljøvenlig på alle andre tænkelige måder:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu