Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan fungere disse 2 "tilbud": TV2 indeholder: Inholdspakken TV2 koster 19kr/mdr. og med den er du opdateret på fx Nyheder, Sport, Finans, Politik, og vejret. Månedsabonnementet er med 30 dages opsigelse. Husk: Du betaler ikke for datatrafik når du surfer og downloader fra Planet 3 Surf indeholder: Surf er en rabatpakke, der giver dig meget mere surf - til en meget lavere pris! Surf indeholder: Ubegrænsede antal opkald og ingen opkaldsafgift med Skype til skypekontakter. Ubegrænset brug af Windows Live Hotmail og Messenger. 100 MB frit dataforbrug - derefter 0,79 kr. per MB, dog højst 299 kr./md. i Danmark og i 3's netværk i Sverige. Det som jeg først tænker over er om det er noget værd. 19kr er jo ikke meget hvis der er meget at se/læse. Og derefter teksten om at man ikke betaler for datatrafikken. Betyder det gratis, eller ekstraregning. Og hvormeget er 100MB/mdr på en mobil. Har ikke planer om at hente film, musik og lign. Men til at surfe og få tiden til at gå med.

Besvaret
Og hvormeget er 100MB/mdr på en mobil. Har ikke planer om at hente film' date=' musik og lign. Men til at surfe og få tiden til at gå med.[/quote'] Jeg har haft Surf på min mobil i de sidste måneder. Jeg er ikke i stand til at hente 100 MB, men ville måske kunne gøre det hvis jeg både læste tunge websider OG hentede mails med vedhæftninger til mobilen. En webside hentet med IE fylder op omkring 750 kB, så det kan løbe op, men jeg bruger Opera Mini, og derfor skal der mange flere sider til. Det er rart at have friheden til at kunne læse sine mails uden at tænke på udgiften. Så jeg synes, det er et godt tilbud, hvis man bruger det ofte. Jeg følger lidt med på Mit 3 hvor meget datatrafik, jeg bruger. Det kan man nemlig stadig, selv om det ikke afregnes, fordi det er under grænsen. Dermed får du hurtigt en fornemmelse af, om du skal fortsætte eller om du har plads til at hente endnu mere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...