Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Boltcirkel

Er der nogen der kender en site hvor man kan finde en tabel over "standard" indpresningsdybde på forskellige bilmærker?
Hvis du søger på ordet "boltcirkel" fremkommer en række links - f.eks. www.carnut.dk/dk/tabel.html hvor "ET" dækker for "indpresningsdybde"
Besvaret

WTF er "boltcirkel"? :D Det ser ud til at være noget af det rigtige - den oversigt du (Mogens) linker til er desværre med lidt for gamle biler... Men takker! :thumbup: Leder videre....

Besvaret

Jeg bliver pludselig kimet ned fra nord og syd om mine vinterfælge til salg på Blocket (måske fordi det er blevet koldt??), og der bliver spurgt om de passer til alle mulige biler - og vil jo gerne levere et kvalificeret svar. Bigwheels er vist "nede" lige nu - måske samme host som Sunddebatten?? :D

Besvaret
Er der nogen der kender en site hvor man kan finde en tabel over "standard" indpresningsdybde på forskellige bilmærker?
Denne side: http://www.eurowheels.dk/ Du vælger bare i menuen i venstre hjørne om det skal være stål/alu, dernæst bilmærke og model og så kommer den med original dæk/fælgstørrelse, ET (indpresning) og krydsmål...... :th2: Håber at du kan bruge det.....
Besvaret
17" til min RS6'er...... Det går bare ikke!!! :D
Du er jo også et anomali :D Jeg ser desuden slet ikke RS6 derinde? Den var nok mere til folk med "almindelige" biler ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...