Frakkel Skrevet November 19, 2008 Rapporter Skrevet November 19, 2008 Hej, jeg kan se at renten er 0% på min personkonto, så vil jeg lige høre jer andre der har konto hos Nordea om i også har 0%? Har kigget lidt på en kapitalkonto, og så vidt jeg forstår er der ikke noget man ikke kan med en kapitalkonto, som man kan med en personkonto. Ligeså mange frie uddrag som man lyster, og fordelen er så at der er en rente på et par procent. Er der nogen af jer der har sådan en konto istedet for en personkonto? /frakkel
Paul Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 Hvad med en 3,25 % lönekonto hos Skandiabanken eller måske 4,35 % pa. hos Eik Bank i Danmark?
DoJo Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 Hej, jeg kan se at renten er 0% på min personkonto, så vil jeg lige høre jer andre der har konto hos Nordea om i også har 0%? Har kigget lidt på en kapitalkonto, og så vidt jeg forstår er der ikke noget man ikke kan med en kapitalkonto, som man kan med en personkonto. Ligeså mange frie uddrag som man lyster, og fordelen er så at der er en rente på et par procent. Er der nogen af jer der har sådan en konto istedet for en personkonto? /frakkel jeg ringede ind og brokkede mig lidt over de 0% og 2 sek efter havde jeg en förmåndskonto hvor jeg får 3,5%
Frakkel Besvaret November 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2008 jeg ringede ind og brokkede mig lidt over de 0% og 2 sek efter havde jeg en förmåndskonto hvor jeg får 3' date='5%[/quote'] Det tænkte jeg nok.... Men med en formåndskonto kan man da ikke kun hæve 6 gange om året?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu