Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, jeg kan se at renten er 0% på min personkonto, så vil jeg lige høre jer andre der har konto hos Nordea om i også har 0%? Har kigget lidt på en kapitalkonto, og så vidt jeg forstår er der ikke noget man ikke kan med en kapitalkonto, som man kan med en personkonto. Ligeså mange frie uddrag som man lyster, og fordelen er så at der er en rente på et par procent. Er der nogen af jer der har sådan en konto istedet for en personkonto? /frakkel

Besvaret
Hej, jeg kan se at renten er 0% på min personkonto, så vil jeg lige høre jer andre der har konto hos Nordea om i også har 0%? Har kigget lidt på en kapitalkonto, og så vidt jeg forstår er der ikke noget man ikke kan med en kapitalkonto, som man kan med en personkonto. Ligeså mange frie uddrag som man lyster, og fordelen er så at der er en rente på et par procent. Er der nogen af jer der har sådan en konto istedet for en personkonto? /frakkel
jeg ringede ind og brokkede mig lidt over de 0% og 2 sek efter havde jeg en förmåndskonto hvor jeg får 3,5%
Besvaret
jeg ringede ind og brokkede mig lidt over de 0% og 2 sek efter havde jeg en förmåndskonto hvor jeg får 3' date='5%[/quote'] Det tænkte jeg nok.... Men med en formåndskonto kan man da ikke kun hæve 6 gange om året?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...