Jump to content

Garageplads i Högaholm / Kvartettgatan

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Vi har fået tildelt en garageplads i garaget "G I" et sted i nærheden af Kvartettgatan / Serenadgatan / Munkhättegatan - spørgsmålet er bare om der er nogle der ved hvor denne garage befinder sig? Er det den nærmest Kvartettgatan overfor Högaholmgrillen, eller er den i den anden ende af Serenadgatan? Nogle der ved det ....

Besvaret

Det behöver jag inte at göra- Jeg ringede til dem der står for det i dag og har fået bekræftet at det er parkeringskælderen der vender tættest ud mod Kvartettgatan, dvs ud mod Högaholmsgrillen. Det er udmærket! Men tak!

Besvaret

perfekt :-) vi har garage samme sted, når bilen holder derinde er der ca. 1 cm friplads mellem bagende/mur og forende/gitterlåge jeg bliver nødt til at stå ud af bilen og skubbe den ind.... pænt irreterende, men man kan jo ikke få alt .-)

Besvaret

OK .. nu har jeg ikke set det indvendige af kælderen endnu, men jeres bil må være pænt stor hvis den ikke kan være i .. båsen, hvis det er aflåste båse. Satans, vi havde tænkt på at købe en større bil til at være indenfor. Nu er det ikke sikkert der er plads (især ikke hvis den skal være amerikansk)....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...