Lollikken Skrevet November 27, 2008 Rapporter Skrevet November 27, 2008 I min søgen efter en "ny" brugt bil, er det jo rart at kunne kigge på bunden af sådan en bil før man køber den. Derfor vil jeg høre om der er nogen steder, hvor man kan gøre det, uden at skulle betale Motormanden (Motormännen) 1500 SEK Her tænker jeg på gør det selv værksteder eller en eller anden form for autolift. Forresten, sådan en autolift hvad hedder det på svensk? Autohiss?
samson Besvaret November 27, 2008 Rapporter Besvaret November 27, 2008 I min søgen efter en "ny" brugt bil, er det jo rart at kunne kigge på bunden af sådan en bil før man køber den. Derfor vil jeg høre om der er nogen steder, hvor man kan gøre det, uden at skulle betale Motormanden (Motormännen) 1500 SEK Her tænker jeg på gør det selv værksteder eller en eller anden form for autolift. Forresten, sådan en autolift hvad hedder det på svensk? Autohiss? Der ligger en ny OKQ8 med GDS (gör-det-själv verkstad) med 5 lifte, til 57sek pr 30min... Den ligger på Batterigatan, lige ved ICA Maxi toftanäs.... JAsper
Lollikken Besvaret November 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2008 Der ligger en ny OKQ8 med GDS (gör-det-själv verkstad) med 5 lifte, til 57sek pr 30min... Den ligger på Batterigatan, lige ved ICA Maxi toftanäs.... JAsper Takker! :)
testeren Besvaret November 28, 2008 Rapporter Besvaret November 28, 2008 Og hvis du tjekker i annonceavisen der, ihvertfald her, kommer fra butikkerne i Toftanäs, så har der de 2 sidste gange været rabatkupon med til OKQ8 - halv pris tror det er :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu