PJKB Skrevet December 2, 2008 Rapporter Skrevet December 2, 2008 Jeg overvejer kraftigt at købe en ny 535 D kombi, som i mine øjne er den ultimative pendlerbil. Hvor meget gætter I på man kan få i rabat på vejlende pris i disse finanskrisetider og det faktum at der kommer en ny 5-serie ultimo 2009? Var nede og få vinterdæk på hos den lokale dækhandler som kender flere hos BMW Malmø, som siger at de INGEN biler sælger for tiden og er lidt i krise!!! Det skal siges at jeg ønsker at proppe den med udstyr (M-pakke, headup, navi, komfortstole etc), så den lander på ca sek650000........ Overvejer at faxe prisforeslag til samtlige forhandlere af BMW. Kan jeg få 20%, eller er det lige optimitisk nok???
Michael Rasmussen Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Jeg tror det er lige optimistisk nok - Anderledes er det nok hvis det er en bil som der står i udstillingen, og trækker lagerrenter.
Martin_M Besvaret December 2, 2008 Rapporter Besvaret December 2, 2008 Nu ved jeg ikke hvordan BMW er mht. rabatter, men for et år siden fik jeg ca. 16% på en fabriksny Audi. Så med tiderne taget i betragtning, så tror jeg ikke det er umuligt. http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=111745&postcount=24
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu