Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg leder efter 4 stk vinterdæk uden duppar til mine 17" fælge. Prislejet så jeg helst til at være under 2000SEK. Er der nogen anbefalinger fra motoristerne i forummet her? Har selv kig på: (alle priser taget fra dackonline.se)

Dunlop Graspic DS-2 235/45 R17 93Q BSW endast 1517,00 SEK Fulda KRISTALL SUPREMO 235/45 R17 94H Fälgskydd ** Angivet pris*: 2327,10 SEK endast 1551,70 SEK Goodyear Ice Navi NH 235/45 R17 93Q endast 1599,30 SEK Bridgestone Blizzak LM-25 235/45 R17 94H BSW, Z ** endast 1807,70 SEK Goodyear UG Extreme 235/45 R17 94T Dubbade ** endast 1892,00 SEK
Er der nogen sammenhæng her mellem pris/kvalitet/mærke?
Besvaret
Jeg leder efter 4 stk vinterdæk uden duppar til mine 17" fælge. Prislejet så jeg helst til at være under 2000SEK. Er der nogen anbefalinger fra motoristerne i forummet her? Har selv kig på: (alle priser taget fra dackonline.se) Er der nogen sammenhæng her mellem pris/kvalitet/mærke?
Både Fulda dækket og Bridgestone dækket får rigtig gode anmeldelser på Tyretest.com, så mon ikke du ihvertfald roligt kan købe en af de to.
Besvaret
Både Fulda dækket og Bridgestone dækket får rigtig gode anmeldelser på Tyretest.com' date=' så mon ikke du ihvertfald roligt kan købe en af de to.[/quote'] Jeg må lige ind og kigge på den side, tak for info :)
Besvaret

Jeg har lige fået monteret et sæt Falken HS-439 i 17" 225/45 pris: 1215 sek pr dæk - dem er jeg indtil videre godt tilfredse med. Dækstøjen er minimal, når man tænker vinterdæk og sammenholdt med prisen er det super. Ved dog ikke hvordan holdbarheden er. Andet end Falken er et af Dunlops cover-mærker om man vil. Dog kan jeg se de er steget i pris siden jeg købte dem for 10 dage siden -koster nu 1351 sek

Besvaret
kom ind på advedøre dækservice... han kan nok gi dig en god pris...ved vi får en del dansk/svenske biler igennem om dagen....P.s. jobber der....
hehe fällesordren jeg har samlet er sendt til Morten men der har väret optagert hele dagen på telefonen har i fejl på den har oplevet det nogle gange?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...