malou Skrevet December 4, 2008 Rapporter Skrevet December 4, 2008 hej....jeg har snart kørt alle former for bmw min første var en bmw e30 316i den bedste jeg nogen sinde har haft... en bmw E30 slår alle de andre syntes jeg ;) Men nu kommer ? Jeg vil købe mig en gammel bmw E30 320 eller op efter og total istandsætte den... jeg kender jo schiedmann i dk men er det billigere her i sverige og er der nogen her inde som kender et godt firma som kan klare opgaven... som sagt total renovering omlakeres laves rust hvis der er noget skørte og turbo ny læder kabe styretøj undervogn alt!!!! skal laves så jeg får en ny bil ud af den *S* kender i et godt firma eller er det schmiedmann jeg skal hos... Håber i kan hjælpe vil gerne igang hurtigst muligt:D ps eller er det lige dig der kan hjælpe mig?
Don A Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 lyder som et underligt projekt for mig.. hvorfor ikke købe en gammel som ER sat i stand, nu det ikke er dig selv som skal lave det ved bilen som skal laves.. Det lyder også som en dyr omgang, så ved du ikke pricis hvilken model du ønsker at køre i?? men pøj pøj med det.. PS: er det ikke moges der ved noget om de gamle modeller.. :)
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 fordi der er ikke nogen til salg som er total renoveret... jeg vil lave mig en vmax bil hvis du forstår.. og bestemt ikke et underligt projekt, det er en bil som er ved at dø lidt hen de fleste er plom råden og kan ikke bruges eller også har folk mishandet dem og bare smidt turbo i dem og tæsket dem på alle måder og motroren er jo underordnet da den skal renoveres og ja dyrt bliver det regner med 150 kilo men det bliver det hele hver.
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 ps ved du egentlig hvad en e30 er
Don A Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 jaa hvis du vil lave T-hansen bil :D ( V-MAX ) så kan jeg godt forstå det.. Men tror hurtig du mister de 150K hvis du ikke kan lave noget selv da værksteds priserne er høje. Self hvis du kender et sted hvor du får det Orange :o men lyder som et spændene projekt nu det skal være lidt mere end bare en dagligdags bil.. :th2: der er altid brug for flere biler som er bygget godt op og ikke sjusket som jeg syntes en del er.. good luck og smid billeder op når du går i gang så vi kan følge med PS: ja ved godt hvad en e30'er er :) til dem der ikke ved det,, http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E30
Basse Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 uhhh...havde selv engang en e30 320'er - fremragende bil :-) Og så har den stil og sjæl, modsat hvad BMW har nu..... Tror dog ikke jeg idag gad smide så mange penge efter en e30'er hehe, men held og lykke med projektet.
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 nårh troede lige du var en af de der fjolser der bare kommentere folks indlæg fordi de keder sig... endelig kan du se hvad jeg vil opnå hvad syntes du som om denne fine røde bmw e30 her tro mig ikke en thansen bil... det er ikke en bonderøvs bil jeg vil have frem dette her billed er mit udgangs punkt har snakket med dem om projektet altså schmiedmann... regner med jeg vil lave noget af undervognen selv. men ellers må jeg tage lidt flere timer på jobbet :D
Don A Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 nårh troede lige du var en af de der fjolser der bare kommentere folks indlæg fordi de keder sig... endelig kan du se hvad jeg vil opnå hvad syntes du som om denne fine røde bmw e30 her tro mig ikke en thansen bil... det er ikke en bonderøvs bil jeg vil have frem dette her billed er mit udgangs punkt har snakket med dem om projektet altså schmiedmann... regner med jeg vil lave noget af undervognen selv. men ellers må jeg tage lidt flere timer på jobbet :D mig,, fjols.. Den var god :D.. Held og lykke med bilen
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 hej har igen bmw pt solgte lige min bmw 330 i cab og købte en mercedes e200 sport men det er jo ikke det samme som en bmw ville bare prøve noget nyt så den fik damen og nu vil jeg have min helt egen unikke gamle bmw;)
sup3rior Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 God fornøjelse med projektet - og hold os endeligt opdateret med billeder, det bliver satme spændende at se hvad der sker :)
Guest Mogens Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 Rolig nu :) fordi der er ikke nogen til salg som er total renoveret... Nu har vi jo et par stykker - M3 E30 - og den ene blev købt på roden (og efterfølgende istandsat hos Jarl's), mens den anden blev hentet i London. Sidstnævnte er FULDKOMMEN som ny i eet og alt - og hvis Danny læser med, kan han måske smide et foto samt nævne, hvorledes han greb sagen an (hvorledes han fandt den "renoverede" model)
michael k Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 fordi der er ikke nogen til salg som er total renoveret... jeg vil lave mig en vmax bil hvis du forstår.. og bestemt ikke et underligt projekt' date=' det er en bil som er ved at dø lidt hen de fleste er plom råden og kan ikke bruges eller også har folk mishandet dem og bare smidt turbo i dem og tæsket dem på alle måder og motroren er jo underordnet da den skal renoveres og ja dyrt bliver det regner med 150 kilo men det bliver det hele hver.[/quote'] dere r masser til salg!!! isär i sverige .. en hurtig sögning på autopower gav da ikke mindre end 6 meget meget fine e30´ere den ene endda med 640 heste
michael k Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 selv på blocket er der da nogle stykker ... omend andet så nogle som med meget lidt job kan blive "en vmax" bil hvis det er noget man gider sträbe efter det er da langt federe at ha en moderat styled bil som bare går fra alt og alle ... http://www.blocket.se/vi/18093445.htm?ca=23_9_s http://www.blocket.se/vi/18928150.htm?ca=23_9_s
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 tror i misforstår mig lidt... jeg vil ikke købe en færdig bil.. jeg vil være med og sætte mit præg på den... jeg vil købe den grimme ælling og bygge den om til en svane med nogle gode folk;) har handlet meget med schmiedmann før og er trygge ved dem...jeg har max 60000 kr at starte op på og så må jeg tage det i små ryg resten så havede tænk mig at købe en e30 til 10000 kr og så tage den derfra kender en som kan lave de rust klatter der nu kan være og lakere den billigt samt mine skørter,hvis han kan klare det på den korte tid da jeg snart vil i gang ;@... men tænkte bare Jeg har 60 danske hvis jeg veksler til svenske får jeg jo mere af mine penge *G* og er de så lidt billgere her overe mon?
Guest Mogens Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 jeg har max 60000 kr at starte op på Du får en færdig /klar bil til de penge !!
dkrath Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 Som min far, Mogens, siger, så har vi nogen stykker i familien af de rigtige modeller og har derigennem en del kendskab til modellen. Vi har også haft (mig selv) en almindelig af slagsen - 320i ombygget til 323i. Det bedste råd jeg kan give er at købe en der er sat istand i forvejen. Du bliver overrasket over hvor godt rust kan gemme sig. Mit andet råd er at lytte til Michael Stilling (Miriams mand)...! Han er BMW guru og har selv ejet et HAV af E30'ere. Her er min Italian M3
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 seriøst....her i sverige eller hvor? altså som sagt mit mål er jo den som vist på billedet men så med hvis kabine og lidt ændringere på skørterne...
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 i har nok ret.. men jo flere penge jeg bruger på at finde bilen jo mindre er der til min drøm og sjov *S* syntes bare ikke jeg kan overskue at finde biler i udlandet ovs... troede jeg kunne hoppe over hvor gæret er lavst:D De skriver bare inde på blocket at der er meget lidt rust på dem, men ja det gemmer sig godt...
dkrath Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 seriøst....her i sverige eller hvor? altså som sagt mit mål er jo den som vist på billedet men så med hvis kabine og lidt ændringere på skørterne... Køb en M3 istedet for at bygge en 320i om. Der er en del til salg i Tyskland og endda også til fair priser. Du får MEGET mere bil for pengene... og ærligt talt tror jeg v-max hellere vil have den i bladet end en 320i der er ombygget, hvis det er dit mål med bilen. Jeg forstår din 'passion' omkring at være med til at lave ens drømmebil... udgangspunktet M3 er bare meget bedre.... den har alt det du ønsker, så kan du evt. blot selv smide en gevindundervogn på og en ødelæggende sticker på fronten, så ligner den den på dine billeder :)
dkrath Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 i har nok ret.. men jo flere penge jeg bruger på at finde bilen jo mindre er der til min drøm og sjov *S* syntes bare ikke jeg kan overskue at finde biler i udlandet ovs... troede jeg kunne hoppe over hvor gæret er lavst:D De skriver bare inde på blocket at der er meget lidt rust på dem, men ja det gemmer sig godt... Brug af blocket.se, mobile.de, autoscout24.de osv. er gratis. Det koster nogen penge at hente bilen, men det tjener sig selv ind i sidste ende.
Guest Mogens Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 Brug af blocket.se, mobile.de, autoscout24.de osv. er gratis. Det koster nogen penge at hente bilen, men det tjener sig selv ind i sidste ende. Autoscout24. de samt det engelske link, du kender ?
dkrath Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 Autoscout24. de samt det engelske link' date=' du kender ?[/quote'] Naturligvis... læg mærke til bilerne er højrestyret så :) http://www.carandclassic.co.uk/ Nu siger han så 'jamen din var da venstrestyret ;)... ja far, min er en specialmodel der kun er produceret som venstrestyret ;) ;)'
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 sticker nej lige der springer jeg altså over.. kun brianer der køre med det hvis du spøger mig:rolleye:... men en m3 i tyskland kan jeg vel ikke få for de penge... jeg kan jo bare slet ikke slippe min tanke om det projekt det var min første bil og det vil betyde meget for mig a få sådan en igen.. som sagt har jeg kun 60 kilo maxxxx at lege med her i starten... har kigget på ebay men meget lidt der er der inde.. og tyskland ja så bliver det hele lige pludselig så indviklet troede jo bare jeg kunne købe noget gammelt lort og lave min drømme bil...*GG*
malou Besvaret December 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2008 hvad koster det at finde en bil i tykalnd så og tage den her til sverige...
dkrath Besvaret December 4, 2008 Rapporter Besvaret December 4, 2008 sticker nej lige der springer jeg altså over.. kun brianer der køre med det hvis du spøger mig:rolleye:... men en m3 i tyskland kan jeg vel ikke få for de penge... jeg kan jo bare slet ikke slippe min tanke om det projekt det var min første bil og det vil betyde meget for mig a få sådan en igen.. som sagt har jeg kun 60 kilo maxxxx at lege med her i starten... har kigget på ebay men meget lidt der er der inde.. og tyskland ja så bliver det hele lige pludselig så indviklet troede jo bare jeg kunne købe noget gammelt lort og lave min drømme bil...*GG* Hvis du 'kun' har 60.000 dkr. ville jeg købe en 325i eller en 325e og smide en anden top på. Der får du, i mine øjne, en langt federe bil.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu