Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal lige ha' fragtet en racerbil til Jylland torsdag d 18 december og tilbage igen i løbet af weekenden..... Den skal helst være 190cm bredde i indvendigt mål eller derover..... Eller bare ved hvor man kan leje en billigt.....:)

• 3 months later...
  • 1 month later...
Besvaret
Står og mangler en trailer i DK (!) imorgen' date=' hvor ovenstående har lukket. Any ideas?[/quote'] Noget med Michal K har en ? Har du prøvet at ringe til corona. Jeg fik fat i dem er sen fredag aften for at leje et par lifte. De må have et nummer hvis der nu er fejl i deres maskiner.? Men kan være jeg bare var heldig at få fat i dem :) Har de ikke nogen gange på tankstationer.
Besvaret
Vi har prøvet Corona, som jeg skriver, men der er lukket imorgen. Mikael K - bor han i DK? Takker for input. Det er trailerleje udelukkende i Danmark, jeg har behov for.
ahh kun i DK. sorry den have jeg ikke lige fanget :) nej han bor i Sjöbo agtigt. men mon ikke Q8 eller sådan har i DK
Guest Mogens
Besvaret
ahh kun i DK. sorry den have jeg ikke lige fanget :) nej han bor i Sjöbo agtigt. Men mon ikke Q8 eller sådan har i DK
Det er helt okay - no problem. Vi har mailet en privat, vi fandt på nettet (ingen tlf. nr.), men måske een herinde lige havde noget i ærmet ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...