BS Skrevet December 11, 2008 Rapporter Skrevet December 11, 2008 Er der andre der spiller? Kunne godt bruge lidt tips og tricks og måske lidt multiplayer hvor vi vælter Liberty city?
Frakkel Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Det kunne da godt være vi kunne finde ud af noget. Men det må desværre vente til efter d. 19. Har lige en eksamen der skal overståes. Nu er der det dog et stykke tid siden jeg har spiller men mener jeg er nået til omkring de 75 procent. Jeg har ikke prøvet multiplayer
Guest michaelbo Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Ved ikke Har ps3 men har ikke prøvet GTA, er det sjovt ?
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Det kunne da godt være vi kunne finde ud af noget. Men det må desværre vente til efter d. 19. Har lige en eksamen der skal overståes. Nu er der det dog et stykke tid siden jeg har spiller men mener jeg er nået til omkring de 75 procent. Jeg har ikke prøvet multiplayer Jeg har nået omkring 6,75% så jeg er vist lidt bagud! Var nemlig gået lidt i stå på et tidspunkt her. Der var kun taxature for Roman.
dkrath Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Jeg har gennemført spillet flere gange og er helt sikkert klar på noget multiplayer. Det er årets spil 2008 til PS3 i mine øjne :)
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Jeg har gennemført spillet flere gange og er helt sikkert klar på noget multiplayer. Det er årets spil 2008 til PS3 i mine øjne :) Og hvor lang tid tog det at gennemføre? Indtil videre er min sammenlagte spilletid også kun omkring 5-6 timer og jeg er uerfaren i GTA.
dkrath Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Og hvor lang tid tog det at gennemføre? Indtil videre er min sammenlagte spilletid også kun omkring 5-6 timer og jeg er uerfaren i GTA. Det tog noget tid. Jeg rushede ikke igennem spillet og ville gerne have det hele med, så jeg brugte flere dage på det. Det er et super fedt spil. Øen i midten er ret sej :) - glæd dig
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Øen i midten? Er det ikke den man kommer til som nr 2? Der er jeg ihvertfald kommet til og kørt nogen få taxa ture. Ellers ikke det vilde. Kan du komme med nogen fif? Lige nu kører jeg kun for Roman, Vlad og Little Jakob.
dkrath Besvaret December 12, 2008 Rapporter Besvaret December 12, 2008 Øen i midten? Er det ikke den man kommer til som nr 2? Der er jeg ihvertfald kommet til og kørt nogen få taxa ture. Ellers ikke det vilde. Kan du komme med nogen fif? Lige nu kører jeg kun for Roman, Vlad og Little Jakob. Øen man kommer til som nr. 2 er den i toppen. Den ø jeg snakker om er den i midten med alle højhusene :) Jeg har ikke nogen fif udover at bare tage de missioner der kommer :)
BS Besvaret December 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2008 Jeg har ikke nogen fif udover at bare tage de missioner der kommer :) Ok. Jeg klemmer på :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu