Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

er der nogen herindefra som bor i malmø der har en touareg, jeg vil købe sådan en til damen nemli, men den vi har fundet står temlig højt oppe i .se eneste hun skal er bar lige sætte sig ind i bilen og køre en tur ned af vejen og se om det noget for hende og så evt høre om dine erfaringer med bilen fordele og ulemper

Besvaret
ik hos alle desværre så gider de ik spilde tid på at lade dig køre i bilen hvis det ik bliver til et salg...
Jeg har sq aldrig hørt om, at man skriver under og først DEREFTER prøvekører en bil!! Du behøver vel ikke lægge ud med at sige, at du ikke vil købe, men bare prøve!? :rolleye:
Besvaret

jo men hvis du læser hvad der står længere oppe så har jeg ringet rundt til forhandlerne og de har ik bilerne stående, og de 2 som har den stående det f.eks gemo bil hvor den står pakket ind imellem 500 andre biler og han gir ik folk lov med mindre de virker meget seriøse det prøvede jeg også dengang jeg skulle købe min A6.. men nu spurgte jeg også om der var en HERINDE da jeg også ville ha nogen erfaringere fra dem direkte

Besvaret

Jeg har da aldrig hørt så meget vrøvl. Tag ud til Din bil malmø. Der står en 3,0, som de meget gerne vil vise dig. Du tager en tur, og siger så at du vil tænke over det.

Besvaret

Jeg bor i Helsingborg og har en V10'er. Den må i da gerne vende en tur i henover weekenden hvis i vil... Dejlig vogn - tilpas motor og fantastiske glatførselsegenskaber... Det eneste onde jeg har at sige om den er, at jeg ikke kan finde en eneste mekaniker i S der kan lave vognen. De er allesammen novicer med den model - og jeg gider ikke betale deres lærepenge...

Besvaret
Det eneste onde jeg har at sige om den er, at jeg ikke kan finde en eneste mekaniker i S, der kan lave vognen. De er allesammen novicer med den model - og jeg gider ikke betale deres lærepenge...
Så må du jo til Kbh. - der kører jo bunker af V10-udgaven over there
Besvaret

Slaaaaaaap af René...Du ligner da bare en stor knægt med cap. Som jeg siger....Jo større guldkæde, jo mindre pik.

så ser du nok ik ud som jeg gør' date=' med tatovering guldkæde osv så det nemli ik altid de bar lade dig køre en tur i bilen, men glem det, køber bar lortet og hvis hun ik ka li den beholder jeg den selv:th2:[/quote']
Besvaret
Lige noget for jer.....Der er plads til det hele og den er vist stor nok.
den er godt nok grim... Ham der har den har helt sikkert stor guldkæde.. Så heller en gammel skod spand end guldkæder :fight:
Besvaret
så ser du nok ik ud som jeg gør' date=' med tatovering guldkæde osv så det nemli ik altid de bar lade dig køre en tur i bilen, men glem det, køber bar lortet og hvis hun ik ka li den beholder jeg den selv:th2:[/quote'] det er noget pjat ... ser selv sådan ud og jeg har aldrig haft problemer med at pröveköre biler .. du skal selvfölgeligt ikke sige du bare skal pröve for at köbe et andet sted ... lad som om du er interesseret.. kör en tur og sig du vender tilbage .. jeg har prövet en eneste gang at sälgeren gerne ville köre med men det var en bil til 1.1mio og hvis han i värste fald vil det hvad er så problemet? og der står masser hos forhandlere i hele skåne der er en del til salg af dem og de kan ikke komme af med de store biler...
Besvaret

well....hvis det er guldklæder og cap der er problemet - så tag dog skidtet af, når du skal prøve bil ? - evt. dæk dine tusser til, hvis det kan lade sig gøre :-) du dør nok ikke af at være ydmyg i den halve time det tager hehe

Besvaret

René.... man kan jo lige tage en trøje på og putte kæden ind under.... Jeg synes faktisk at det er nemmere at komme ud og prøve biler i SE end i DK. Jeg har ihvertfald ikke problemer med det, og jeg gider sq ikke altid at tage lange ærmer bare på bare fordi jeg vil prøve en bil, og jeg har da noget mere på armen end du har....:tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...