faxe_k Skrevet December 16, 2008 Rapporter Skrevet December 16, 2008 Kan man på nogen måde få erstanning på en nybil efter den er blevet påkørt? Jeg er blevet påkørt i min helt nye bil, da en svensker ikke synes man skal holde tilbage for rødt.(Øv øv) hans forsikring dækker, men min helt nye bil mister jo mange penge hvis den skal sælges. Og en ny bil, er ikke ny efter en skade. Er der nogen der ved om jeg kan gøre noget?
CarTrends.dk Besvaret December 16, 2008 Rapporter Besvaret December 16, 2008 man ka få noget extra erstatning for værditab det ka man ihvertfald i danmark det fik min far da det samme skete for hans ene bmw engang
skallstorp Besvaret December 16, 2008 Rapporter Besvaret December 16, 2008 Det kunne man ikke Det kunne man ikke for 3 år siden. Vi gjorde alt (5 uger gammel bil = 400 km)
larscph Besvaret December 16, 2008 Rapporter Besvaret December 16, 2008 Nogen forsikringer har en "nybilserstatning" hvor man får et kontant beløb i erstatning hvis bilen er ny (max en hvis alder og km) og den skades for mere end en eller anden grænse.
faxe_k Besvaret December 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 16, 2008 Øv...øv..øv. Ok.. Tak skal i ha, jeg må håbe på det bedste.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu