michael og carina Skrevet December 27, 2008 Rapporter Skrevet December 27, 2008 Skal op og kigge på denne model mandag, og kender ikke det store til evt "børnesygdomme". Har læst mig til at 2,5tdi med 150hk skal man holde sig fra da topstykket flækker. Glæder det også denne model? dette er den med 180hk, så vil gerne hører fra nogen der evt har haft denne model eller kender nogen der har. Det er en 03 årgang
Rikke Rost Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det er en dejlig bil.... Der skulle ikke være noget med 03 årgangen. Tjek bærearme og bøsninger...De skal helst være skiftet. Tjek alt elektrisk, da det koster lidt at skifte.
Guest Trine Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Skal op og kigge på denne model mandag, og kender ikke det store til evt "børnesygdomme". Har læst mig til at 2,5tdi med 150hk skal man holde sig fra da topstykket flækker. Glæder det også denne model? dette er den med 180hk, så vil gerne hører fra nogen der evt har haft denne model eller kender nogen der har. Det er en 03 årgang Jeg har haft en A4 med samme motor fra 2001. Der var en trilliard fejl på den bil, men det kan næppe tilskrives motoren:) Kontroller lige tandremsskift. Det koster en 15.000-20.000 sek for det store service inkl. tandremsskifte....Mener det er pr. 120.000 km den bliver skiftet.
michael og carina Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 ja den er rimelig vigitigt. Bilen har kørt 110000km. En ting mere bilen står hos denne forhandler. Nogen der kender noget til ham. http://www.mercurumcars.se han skriver de får en del at deres biler hjem fra Italien:surprise:
Rikke Rost Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Der er noget lummert ved ham... http://www.bytbil.com/bilar/handlare/ixgf56ek En del af de biler han siger han har solgt, er fra et andet firma i Helsingborg. Jeg ville ikke røre ham med en ildtang....
Guest Trine Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 ja den er rimelig vigitigt. Bilen har kørt 110000km. Hov, tandrem hedder kamrem på svensk....
michael og carina Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Fed info. Han var også meget interesseret hvornår jeg kom op og så bilen. Har også kig på denne mercedes http://www.blocket.se/vi/17310726.htm?ca=23_11_s hvilken af disse 2 modeller ville I vælge?
Guest Mogens Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Jég ville vælge wn BMW 535d Hvilken af disse 2 modeller ville I vælge? Ingen af dem, fordi du kan købe en BMW 535d fra 2004 eller 2005 til den pris, du angiver ! (eller bare en 530d) www.autoscout24.de
Rikke Rost Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Jeg ville ikke importere noget nu med den valutakurs.... Så ville jeg hellere kigge mig godt om i Sverige efter noget i svenske kroner. Stiger den svenske krone til 0,8 igen, så inkasserer man lige en yderligere afskrivning på ca 20%.... Men jeg ville klart vælge Audien af de 2. Jeg er ikke så meget til C klassen. Der er absolut intet plads i den...
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Ingen af dem, fordi du kan købe en BMW 535d fra 2005 eller 2005 til den pris, du angiver ! (eller bare en 530d) www.autoscout24.de pæne ord og giver dig ret. køb en bimmer.. evt en sen 05'er eller 06. der gik de væk fra nøgler og til de der jeg ikke ved hvad hedder, men de er smarte.
credde Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Fed info. Han var også meget interesseret hvornår jeg kom op og så bilen. Har også kig på denne mercedes http://www.blocket.se/vi/17310726.htm?ca=23_11_s hvilken af disse 2 modeller ville I vælge? Hvis det er mellem de to modeller, så ville jeg også gå efter Audi'en, da pladsen i en A6-er er en del større end i C-klassen. Men sørg for at tandremsskiftet er gjort inden leverancen.
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 audi'en ser også fedeste ud. syntes aldrig rigtig jeg har kunne se det flotte i C-klassen..
michael og carina Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Er ikke så meget til Bmw, så det bliver enten Audi a6 eller måske en Mercedes E klasse. Var lige ude og kører en tur i naboens c klasse, der var sku ikke meget plads
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Er ikke så meget til Bmw, så det bliver enten Audi a6 eller måske en Mercedes E klasse. Var lige ude og kører en tur i naboens c klasse, der var sku ikke meget plads I al fald 10 gange heller en E-klasse end en C.
Vicksen Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Der er noget lummert ved ham... http://www.bytbil.com/bilar/handlare/ixgf56ek En del af de biler han siger han har solgt, er fra et andet firma i Helsingborg. Jeg ville ikke røre ham med en ildtang.... Har du mulighed for, at uddybe hvad du mener der er lummert ved ham. Vi er igang med, at foretage et køb fra ham, så jeg er pææææænt nysgerrig
Rikke Rost Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det er bare den måde han præsneterer sig på.... Hjemmesiden er ikke prof lavet og noget der ligner noget der er flækket sammen af ham selv. Han bruger billeder af biler han siger han har solgt, men det er reg. til en anden forhandler/firma. Ydermere er det svært at se om bilerne holder hos ham eller hjemme i carporten hos folk....Bl.a den Porsche Cayenne med Italienske plader på. Det er noget der er choppet i photoshop.... Det bryder jeg mig ikke om og jeg ville aldrig handle sådan et sted.
MC Manden Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det er bare den måde han præsneterer sig på.... Hjemmesiden er ikke prof lavet og noget der ligner noget der er flækket sammen af ham selv. Helt enig. Men, prøv at se her: http://prestigeauto.se/index181208se.html Prestige Auto, vælg "Bilar i lager"... og man kommer direkte ind på blocket. Hvis det ikke er amatøragtigt, så ved jeg sgu ikke.... Jeg kender også til et firma som benytter sig af de samme billeder som findes på mobile.de ...
Vicksen Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det er bare den måde han præsneterer sig på.... Hjemmesiden er ikke prof lavet og noget der ligner noget der er flækket sammen af ham selv. Han bruger billeder af biler han siger han har solgt, men det er reg. til en anden forhandler/firma. Ydermere er det svært at se om bilerne holder hos ham eller hjemme i carporten hos folk....Bl.a den Porsche Cayenne med Italienske plader på. Det er noget der er choppet i photoshop.... Det bryder jeg mig ikke om og jeg ville aldrig handle sådan et sted. Tak for det hurtige svar ;) Vi var oppe i lokalerne i Helsingborg, og han havde en hel del lækre biler stående og lokke :D Af de biler der er listed på firmaet (via blocket) var det kunne Boxteren der ikke holdt deroppe. Forhandleren i Helsingborg køber bilerne direkte fra Italien og afhenter dem - ifølge ham - selv dernede. Det har sgu sat tankerne lidt igang, at dette firma blev nævnt hér
MC Manden Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det har sgu sat tankerne lidt igang, at dette firma blev nævnt hér Tja... en bil er en bil. Du kan få gode og dårlige udgaver hos alle forhandlere. Køber du en nyere bil, så er chancen for en "god" bil nok lidt større, så jeg ville ikke være så nervøs. Naturligvis skal I huske at få den tjekket, men sådan er det vel alle steder ?
Rikke Rost Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det ved jeg ikke Palle..... Det er jo en database der bliver brugt og den lagerbeholdning du har, bliver kørt op imod blocket. Men nu er Prestigeauto jo ikke et Vellinge firma længere og det er Peter oppe fra hörby der styrer showet, såvidt jeg er orienteret.... Så det er jo et valg...Helt enig. Men' date=' prøv at se her: [url']http://prestigeauto.se/index181208se.html Prestige Auto, vælg "Bilar i lager"... og man kommer direkte ind på blocket. Hvis det ikke er amatøragtigt, så ved jeg sgu ikke.... Jeg kender også til et firma som benytter sig af de samme billeder som findes på mobile.de ...
MC Manden Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Jeg tænkte mere på websiden, syntes ikke det er særlig seriøst at blande Blocket ind i en firma-site. Jeg tænker nu også på et andet Vellinge baseret bilfirma, men skidt nu med det. Det jeg egentlig mente er, at man måske ikke altid kan se seriøsisten via deres website, forhandleren kan nu være helt ok selvom de har en skidt website Det ved jeg ikke Palle..... Det er jo en database der bliver brugt og den lagerbeholdning du har, bliver kørt op imod blocket. Men nu er Prestigeauto jo ikke et Vellinge firma længere og det er Peter oppe fra hörby der styrer showet, såvidt jeg er orienteret.... Så det er jo et valg...
Vicksen Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Tja... en bil er en bil. Du kan få gode og dårlige udgaver hos alle forhandlere. Køber du en nyere bil, så er chancen for en "god" bil nok lidt større, så jeg ville ikke være så nervøs. Naturligvis skal I huske at få den tjekket, men sådan er det vel alle steder ? Bilen vi er 'ude efter' har en komplet udfyldt servicebog fra Italien og er gået igennem syn her i Sverige d. 24. november d.å. Forhandleren giver også et års garanti på bilen, så der er nok ikke grund til bekymring i dette tilfælde - forhåbentlig
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Bilen vi er 'ude efter' har en komplet udfyldt servicebog fra Italien og er gået igennem syn her i Sverige d. 24. november d.å. Forhandleren giver også et års garanti på bilen, så der er nok ikke grund til bekymring i dette tilfælde - forhåbentlig det skulle man jo ikke mene, og selv den forhandler der lyder best kan snyde. der vil altid være noget usikkerhed lige meget hvor du handler.
michael og carina Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Vi tager da også op og kigger på den audi, hvis bilens KM stand passer, og ellers servicebog osv er udfyldt af org værksted, og det kan man da tjekke og bilen er fin og kører godt tager jeg sku chancen. Findes der nogen der Helsingborg området som måske kender lidt til forhandleren eller har hørt noget om hans omdømme??
michael og carina Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Det undrer mig bare han tager dem hjem fra Italien.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu