michael k Skrevet January 3, 2009 Rapporter Skrevet January 3, 2009 min kammerat vil ha en gammel s6 omkring 95-96 hvilken skal han välge v8 eller turbomotoren? turboen er vel den der lettest kan bygges videre på men hvilken er bedst std?
drez27 Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 min kammerat vil ha en gammel s6 omkring 95-96 hvilken skal han välge v8 eller turbomotoren? turboen er vel den der lettest kan bygges videre på men hvilken er bedst std? nu ved jeg at du var fin til at ringe tilbage vedrørende autohjælp!!!!!!!!!!!!!! hold dig fra 4.2 l har selv lige ejer af en S6 (den du skulle havdet tjent penge på remember)....!! der er alt for mange problemer med den...
Rikke Rost Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 Klart en 4,2'er. Den snurrer bare! Samme blok som min RS6'er og den holder uden problemer til over 1000hk i USA.
drez27 Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 Klart en 4,2'er. Den snurrer bare! Samme blok som min RS6'er og den holder uden problemer til over 1000hk i USA. hvad køre din rs6 på literen... har gået og tænkt om jeg skal købe den eller rs4 2001-2003.. hvad har du haft af problemer....
Rikke Rost Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 Mange....Men det er fordi jeg er helt hysterisk med tingene. De skal bare virke 112%..... Så alt er skiftet på den. Den kører væsentligt bedre end en RS4. Men du skal passe på med at finde en der er vedligeholdt..... De kører som udgangspunkt ganske fint. Men der kan være skavanker på dem, hvis de ikke bliver holdt i ørerne. Folk køber tit en RS6'er for at sige de har haft en....Når de så skal til service eller andet der koster, så bliver de solgt. Turbo'er, hjulophæng, bøsninger og gearkasse kan være svage led på dem. Men det kan løses med andet program i gearkassestyring. Turbo'er skal skiftes ved 100.000km senest. 3K knækker akslerne....og så skal der 2 nye på! Det koster ca 65000sek hos Audi..... Og min kører ca 9-10 på literen med let fod.......2-3 med meget tung fod.
michael k Besvaret February 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 17, 2009 nu ved jeg at du var fin til at ringe tilbage vedrørende autohjælp!!!!!!!!!!!!!! hold dig fra 4.2 l har selv lige ejer af en S6 (den du skulle havdet tjent penge på remember)....!! der er alt for mange problemer med den... både d 1/2 og den 2/2 har jeg tilsammen 4 udgående opkald til dit nummer som aldrig blev besvaret ...
drez27 Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 både d 1/2 og den 2/2 har jeg tilsammen 4 udgående opkald til dit nummer som aldrig blev besvaret ... det er mærkeligt for jeg har aldrig fået noget på hverken min fon eller svare.... ??? kan være at du enten har ringet forkert... eller os har jeg en høne at plukke med 3.!!!!! når men anyway, lortet blev fjernet... så alt er vel igen....
drez27 Besvaret February 17, 2009 Rapporter Besvaret February 17, 2009 Mange....Men det er fordi jeg er helt hysterisk med tingene. De skal bare virke 112%..... Så alt er skiftet på den. Den kører væsentligt bedre end en RS4. Men du skal passe på med at finde en der er vedligeholdt..... De kører som udgangspunkt ganske fint. Men der kan være skavanker på dem, hvis de ikke bliver holdt i ørerne. Folk køber tit en RS6'er for at sige de har haft en....Når de så skal til service eller andet der koster, så bliver de solgt. Turbo'er, hjulophæng, bøsninger og gearkasse kan være svage led på dem. Men det kan løses med andet program i gearkassestyring. Turbo'er skal skiftes ved 100.000km senest. 3K knækker akslerne....og så skal der 2 nye på! Det koster ca 65000sek hos Audi..... Og min kører ca 9-10 på literen med let fod.......2-3 med meget tung fod. 3K knækker akslerne....og så skal der 2 nye på! Det koster ca 65000sek hos Audi..]er det så dér man vælger at tag den med 200 ind i motorvejsbro...? når men så er det vel nogenlunde det samme som min gamle S6.. jah kender godt nogen af de dér wannabe´s der drømmer om den fede bil men glemmer alt om omkostningerne... havde da os selv ofret en del på min egen den tid jeg nu havde den.... tandremsskift, termostat, bremser, kølerbeholder osv osv... nu drøner jeg så rundt i en af malmø´s grimmeste biler.. hulk snøft.... hvor er livet dog ondt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu