Rikke Rost Skrevet January 4, 2009 Rapporter Skrevet January 4, 2009 Jeg har konto og alt, men jeg kan ikke sælge noget på ebay.de Efter den har spurgt mig efter mit kreditkortnummer og fået det, så beder den om mine bankdetaljer. Da jeg ikke har en bankleitzahl, kan jeg ikke komme videre.... Bankleitzahl findes såvidt jeg ved kun for tyske banker. Blocket er gået ned og jeg er ved at blive sindssyg af ringe hjemmesider og ting der bare ikke virker. Nogen her der kan forklare mig hvordan jeg sælger 2 stks switche på ebay???? Ganske enkelt og ligetil...
Homer Besvaret January 4, 2009 Rapporter Besvaret January 4, 2009 Hvis du har oprettet en Paypal-konto, kan du angive den i stedet for en bankkonto - der er nok ikke andre veje (medmindre du skal "låne" en konto")
Rikke Rost Besvaret January 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2009 Det gør jeg også men den vil ha mit bankkontonummer alligevel.....
MC Manden Besvaret January 4, 2009 Rapporter Besvaret January 4, 2009 Hvis du har oprettet en Paypal-konto' date=' kan du angive den i stedet for en bankkonto - der er nok ikke andre veje (medmindre du skal "låne" en konto")[/quote'] Eller, du kan bruge www.ebay.co.uk
Homer Besvaret January 4, 2009 Rapporter Besvaret January 4, 2009 Det gør jeg også men den vil ha mit bankkontonummer alligevel..... Hos mig fungerer det uden problemer uden bankkonto - måske fordi jeg har været "medlem" længe... Dunno....
Rikke Rost Besvaret January 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2009 Det er lidt underligt, for jeg ryger for det første til en schweizisk side, for det andet taster jeg mit kort ind og det accepterer den ikke..... Den vil stadig ha mit bankleitzahl.... Nu ryger lortet på blocket....Så må vi se om der er bid...
sømmet Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Bankleitzahl (BLZ) er så vidt jeg husker det samme som REG.NR. /Lisa
Rikke Rost Besvaret January 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 5, 2009 Ja men det er kun for banker i tyskland.... Bankleitzahl (BLZ) er så vidt jeg husker det samme som REG.NR. /Lisa
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu