homer132 Skrevet January 6, 2009 Rapporter Skrevet January 6, 2009 kan det passe at klimaanlæg ikke kører under en hvis temperatur? (det er jo småkoldt for tiden) Er begyndt at få dug på indersiderne af vinduerne hvis jeg skifte over til recirkulation (fx ved kørsel i kbh eller i tunellen) klimaanlæger plejer jo ellers at affugte luften så jeg slipper for den satans fugt. kører ofte med recirkulation, da jeg hader luften af københavn og lastbiler. Hvis det ikke slår fra ved en nedre temp grænse, må der være noget galt med klimaanlæget. anyone?
Gio Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 kan det passe at klimaanlæg ikke kører under en hvis temperatur? Ja. Et klima-anlæg slår fra, når temperaturen kommer ned omkring 2 grader. Grund: vandet på fordamperen ville risikere at fryse, og muligvis ødelægge anlægget. Under alle omstændigheder ville funktionen være lig nul, hvis kondensvandet ikke kan smides.
Basse Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Har også lagt mærke til der ikke er forskel på om jeg har mit klimaanlæg tændt, eller den bare køre uden...... Og alligevel er der en smule forskel når man skifter fra klima til uden, idet luften omkring sædet og ben blir koldere, men den blir hurtig varm igen syns jeg.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu