BS Skrevet January 8, 2009 Rapporter Skrevet January 8, 2009 Er der nogen der kan google sig frem til det gode gamle Ball logo? Dem der har været ung i 80 og start 90 husker vist udemærket Ball tøjet. Men er der nogen der ligger inde med et klistermærke de kan scanne eller google sig frem til et logo? For jeg kan ikke! Allerbedst hvis det kan være det trapez formede logo.
MissCath Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Her! :) http://www.brandsoftheworld.com/search/76662416/ Bemærk at det er eps-filer, de har. Men mon ikke du kan åbne i PS eller noget i den stil? ;o)
BS Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 Er ret sikker på det ikke er det logo, desværre. På tøjet var det skrevet med meget firkantede typer.
MissCath Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Beklager.. Jeg har aldrig ejet en Ball trøje, så derfor... :) Held og lykke med den videre søgen!
Gio Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Mon ikke det er noget i den her stil...
BS Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 Mon ikke det er noget i den her stil... Jo også er det, det trapez formede logo indenunder alt det andet jeg søger. Kan huske man kunne få dem som klistermærker hvor "rammen" var i alle mulige farver.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu