Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heppey Min nye gamle bil står muligvis foran en reparation, og eftersom den er fanget på den svenske side af sundet, vil jeg prøve at se hvad prislejet er herovre kontra at få slæbt bilen til DK et sted. Kan I anbefale nogle værksteder i Malmø området, og er der nogen af jer som har et bud på hvad udskiften af koblingen ville koste (hos en billig mekaniker). Selv hvis jeg selv får fikset bilen, så vil det jo stadig være godt at vide hvad prisniveauet er herovre :D Cheers /C

Besvaret
Hvis det fortsætter sådan nogle måneder til' date=' så ville der havde været råd til en saab fra år 2000 af næsten griner.[/quote'] Hehe, ja det er lige før (og så alligevel ikke). De fleste af tingene kan jeg fikse selv, eller kender nogen der kan, men når bilen ikke kan køre, så bliver det et problem. Den skal jo bare holde et år hvorefter den kan konverteres til øvningskørbil hvis kæresten vil tage kørekort :D Men sådan er det når man køber en baganget bil, og har da også forventet nogle udgifter. Bare ikke at f.eks. koblingen ville gå og jeg ikke kunne bilen til KBH ved egen kraft :)
Besvaret
Heppey Min nye gamle bil står muligvis foran en reparation, og eftersom den er fanget på den svenske side af sundet, vil jeg prøve at se hvad prislejet er herovre kontra at få slæbt bilen til DK et sted. Kan I anbefale nogle værksteder i Malmø området, og er der nogen af jer som har et bud på hvad udskiften af koblingen ville koste (hos en billig mekaniker). Selv hvis jeg selv får fikset bilen, så vil det jo stadig være godt at vide hvad prisniveauet er herovre :D Cheers /C
både reservedele og värskteder er langt billigere i sverige så det ville väre dumt at få den til dk ...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...