Jump to content

Oversættelse - diskbänk, utplockat

Recommended Posts

Skrevet

Ifbm. noget arbejde på vores "avloppsledningar" lå der en seddel i min postkasse. Jeg er på vej på ferie så min tøm-postkassen-kammereat har mailet mig nedenstående passage fra sedlen. "Skåpet under diskbänk skall vara utplockat och golvytan i badrum / WC tömd. Finns det skåp under handfatet skall det vara nedmonterat." Jeg har en ide om hvad det handler om, men hvad præcis betyder "diskbänk" og "utplockat". Og vil de have mig til at afmontere skabet, og dermed vask da det hører sammen, ude på badeværeselset? /Jolin

Besvaret
Ifbm. noget arbejde på vores "avloppsledningar" lå der en seddel i min postkasse. Jeg er på vej på ferie så min tøm-postkassen-kammereat har mailet mig nedenstående passage fra sedlen. "Skåpet under diskbänk skall vara utplockat och golvytan i badrum / WC tömd. Finns det skåp under handfatet skall det vara nedmonterat." Jeg har en ide om hvad det handler om, men hvad præcis betyder "diskbänk" og "utplockat". Og vil de have mig til at afmontere skabet, og dermed vask da det hører sammen, ude på badeværeselset? /Jolin
som jeg læser det så skal du.. Skabet under vasken skal tømmes og gulvet rydet for ting og sager. men oki så ved jeg ikke lige med handfatet.??
Besvaret
Diskbänk = Køkkenvask Handfat = håndvask (på toilettet) Tøm skabet under køkkenvasken og hvis du har et toiletskab monteret under håndvasken på toilettet, afmontér dette. Tøm gulvet for sager... måtter mm (kunne jeg forestille mig) Jasper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...