nihil Skrevet January 21, 2009 Rapporter Skrevet January 21, 2009 Hey derude! Jeg er 20 år gammel. Kommer fra Århus. Har fået arbejde i Hundige ved København, og netop fået fingrene i en hammerfed lejlighed på Amiralsgatan ligeover Koncerthuset. Jeg flytter derover i løbet af Februar. Men nu skal jeg jo satme ud og score nogle svenske tøser, og skaffe mig svenske venner :D Hit me med nogle gode råd! Jeg arbejder fra 10-17 næsten hver dag, og går til Fitness 4-6 gange om ugen. Men hvordan skaffede I jer nye venner herovre på den anden side af sundet? Jeg er jo vant til at få mine bekendtskaber gennem skolen, gymnasiet og arbejdet.
BS Besvaret January 21, 2009 Rapporter Besvaret January 21, 2009 Hey derude! Jeg er 20 år gammel. Kommer fra Århus. Har fået arbejde i Hundige ved København, og netop fået fingrene i en hammerfed lejlighed på Amiralsgatan ligeover Koncerthuset. Jeg flytter derover i løbet af Februar. Men nu skal jeg jo satme ud og score nogle svenske tøser, og skaffe mig svenske venner :D Hit me med nogle gode råd! Jeg arbejder fra 10-17 næsten hver dag, og går til Fitness 4-6 gange om ugen. Men hvordan skaffede I jer nye venner herovre på den anden side af sundet? Jeg er jo vant til at få mine bekendtskaber gennem skolen, gymnasiet og arbejdet. Ja herinde er jo en god start! Deltag i de ting der sker. Det ender nogen gange i byture i det svenske natteliv. Ellers er der jo de lokale sports foreninger. Det må jo alt andet end lige være en del svenskere. Du træner jo en del. Det kunne måske blive i svensk fitness center isteddet for?
sup3rior Besvaret January 21, 2009 Rapporter Besvaret January 21, 2009 Velkommen til området :D Hvad nummer er du rykket ind i?
Movieman Besvaret January 21, 2009 Rapporter Besvaret January 21, 2009 mhm drik dig i hegnet og stil dig op på lilletorv og råb alskens ubehageligheder efter forbipasserende. Husk at skilte højlydt med at du er dansker ellers tror de blot du er endnu en fuld svensker og så går charmen lidt af ballonen! Kombinér evt. med stenkast for et nyt ungdomshus, husk et banner med diverse slagord. moi important! Trust me, på den måde får du lynhurtigt en masse svenske bekendtskaber, var ihvertfald den måde jeg fik mine! Og jeg slipper allerede ud om 2-4 måneder :) OBS: virker bedst i dagtimerne! velkommen til udover det!
Juff Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Ja herinde er jo en god start! Troede ikke der var ægte svenskere herinde... jow kanske et par stykker Her er tilgengæld, jyder, sjællandere, fynboer, fartsyndere, lovlydige borgere,bil, børne, it samt to skatteksperter......... så spørg endelig løs, men søg evt. lidt først, ellers får du på munden :) Velkommen da :th2:
michael k Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 det er ikke så svärt min erfaring med svenskerne er at de er meget mere åbne og imödekommende.. pigerne er lettere at komme i kontakt med (måske af desperation der er mangel på fyre i sverige og dem der endeligt er her .. ja de ligner jo rent ud sagt crap.. svenske pigers egne ord) men start med naboerne og gå lidt ud istedet for bare at sidde hjemme så skal det nok komme helt automatisk
jacobe Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Min erfaring er, at hvis ellers man selv er åben og ikke låser sig inde derhjemme, så kommer det helt af sig selv. Så gør det du plejer. Smil sødt til kassedamen nede i ICA'en. Få en hundehvalp. Undersøg om der bor en sød singlepige i ejendommen, og sørg for altid at være løbet tør for sukker. Der er mange muligheder...
SanneJ Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Køb en motorcykel og følg med på RR/SSEMSE fora på sporthoj.com (duer så bare ikke hvis du køber en HD:sick:), så er der gode muligheder for at møde masser af svenskere -og deres kvindelige bekendtskaber vel også:) Generelt er foreningsliv eller sportsklubber en god ting. (Som i DK er fitnesscentre ikke lige der man møder sine fremtidige venner...)
Juff Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 og deres kvindelige bekendtskaber vel også:) hov hov... ind med riven unge dame, han er kun 20 .....
SanneJ Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 hov hov... ind med riven unge dame' date=' han er kun 20 .....[/quote']Ja, nu var han jo jyde:tongue2: Men ellers er det da godt nok ved at være på tide;)
Lasse Besvaret January 24, 2009 Rapporter Besvaret January 24, 2009 Ja det bare ud og møde nogle mennesker. Der åbner et nyt fitnesscenter i Malmö (Södervern). De har specielle åbningspriser. Jo før du køber jo billigere, i næste uge koster det 209sek/måned. http://www.nautilusgym.com/dbx_view/printed/vara_priser.asp?wgym=97
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu