Rikke Rost Besvaret January 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2009 Du skal vente lidt endnu.....Var ude at prøve noget godt i dag....;)
MC Manden Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Du skal vente lidt endnu.....Var ude at prøve noget godt i dag....;) Nice.... Glæder mig til at se hvad der kommer til at holde herude :) Eller, du har måske fundet noget garage ? Jeg kunne godt være interesseret i at dele noget garage. Jeg har alt værktøj inkl. CO2 svejser, pladebukker osv osv
Rikke Rost Besvaret January 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2009 Pt er det et godt spørgsmål..... Vi er ved at finde opbevaring til den.
Don A Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Nice.... Glæder mig til at se hvad der kommer til at holde herude :) Eller, du har måske fundet noget garage ? Jeg kunne godt være interesseret i at dele noget garage. Jeg har alt værktøj inkl. CO2 svejser, pladebukker osv osv Og jeg har en lift :-)
Rikke Rost Besvaret January 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2009 Kan afsløre det bliver en tysker........Fra Bayern........ Med baghjulstræk og 6 cylindre. Mere siger jeg ikke nu.....:D
Michael Stilling Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 Kan afsløre det bliver en tysker........Fra Bayern........ Med baghjulstræk og 6 cylindre. Mere siger jeg ikke nu.....:D Ohh ja, leave us in the dark, det jo det samme som at sige, hmm jeg kan afsløre det bliver en bil, med fir hjul .... Men, da Bayern umiddelbart har de interessante fabrikker så bliver det jo sikkert cool og nok ikke en E klasse fra 92 så vi er ned på 2 fabrikker, men en frygtelig masse biler alligevel :-)
Rikke Rost Besvaret February 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2009 Nej.....Pt ikke en E36M3. Z3M Coupé.....321hk med lavere tyngdepunkt og stivere karrosse end M3. Strippet helt og med skålsæder og bur i.
dkrath Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 Nej.....Pt ikke en E36M3. Z3M Coupé.....321hk med lavere tyngdepunkt og stivere karrosse end M3. Strippet helt og med skålsæder og bur i. potato potato... fe' vogn
Rikke Rost Besvaret February 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2009 Samme indmad i anderledes forpakning.....:) Jeg kan lige være i den og med de originale sæder ude, ingen indmad og lavere sæder, så sidder jeg skide godt i den. Men den er kompakt....Ingen tvivl om det. Skulderen er klistret op af vinduet. Men damn den kører godt.... potato potato... fe' vogn
Michael Stilling Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 Ja herom ingen tvivl, det er nok et af de allerbedste biler til det, havde selv overvejet det også inden jeg købte min 2. speedster, men det havde også været en Z3 coupe hvis turen gik til ringen 4 gange om året ingen tvivl om det. Glæd dig og tillykke med den :-)
dannemare Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 hæhæ den kan du få når mine er på plads Miriam, er dagene kommet på plads? Vil gerne kunne sætte kryds i kalenderen allerede nu. :)
dannemare Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Track-Meet.dk Ring Knutstorp 17 juni 2009 kl. 08.00 - 16.00 http://www.track-meet.dk/event309.php
Miriam Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Miriam' date=' er dagene kommet på plads? Vil gerne kunne sætte kryds i kalenderen allerede nu. :)[/quote'] Hej F, Ja, mine 3 Sturup dage er kommet på plads. Du kan læse mere om dem, ved at reg. dig på www.ms-racing.dk :) Hvor vi kører alt med vores track dage fremover, da vi er blevet så mange. Knutten kommer en af de nærmeste dage, også på den nye hjemmeside.
dannemare Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Hej F, Ja, mine 3 Sturup dage er kommet på plads. Du kan læse mere om dem, ved at reg. dig på www.ms-racing.dk :) Hvor vi kører alt med vores track dage fremover, da vi er blevet så mange. Knutten kommer en af de nærmeste dage, også på den nye hjemmeside. sweet. jeg reg'er mig lige. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu