Kress & Betina Skrevet January 27, 2009 Rapporter Skrevet January 27, 2009 Nogen som er skrappe til VISTA ?? -For det kan jeg da slet ikke finde ud a, nu kan den kører skærmkort i den opløsning den skal, men nu vil den ikke gå på nettet ?? Den kan ikke finde noget netkort ?? Hverken med eller uden ledning, meget meget dumt !!! -Kress...
sup3rior Besvaret January 27, 2009 Rapporter Besvaret January 27, 2009 Fik du recovery skiverne til maskinen som diskuteret i anden tråd?
jpc Besvaret January 27, 2009 Rapporter Besvaret January 27, 2009 Nogen som er skrappe til VISTA ?? -For det kan jeg da slet ikke finde ud a, nu kan den kører skærmkort i den opløsning den skal, men nu vil den ikke gå på nettet ?? Den kan ikke finde noget netkort ?? Hverken med eller uden ledning, meget meget dumt !!! -Kress... Check lige i Kontrolpanel - Netværks-og delingscenter Ovre i venstre side: Administrer netværksforbindelser om der er en aktiv lan-forbindelse
Kress & Betina Besvaret January 29, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2009 Lånte en skive med full vista a en i familien, men nu er det bare engelsk :( Men er du gal det er svært at finde ud a, sad igår og rodet rundt med det fra kl 19 til 22 for at få den til at gå på nettet med ledning. Men den ville ikke starte op på trådløst, men så idag da jeg prøvede igen, så virkede den !! Aner ikke hvad jeg gjorde, men nu ser det ud til at virke :) -Kress...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu