Peter S Skrevet January 29, 2009 Rapporter Skrevet January 29, 2009 Hej, Skal have stillet ventilerne på min MC, og har ikke den store lyst til at få det gjort hos BMW malmø efter de fine indlæg her på debatten. Mc'en er en k 1100
credde Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Hvad med http://www.mchuset.se/ (kender det kun af navn, men nogle af MC-erne herinde må vide, om de er noget værd).
ClausN Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 Hej, Skal have stillet ventilerne på min MC, og har ikke den store lyst til at få det gjort hos BMW malmø efter de fine indlæg her på debatten. Mc'en er en k 1100 BMW Malmö har lukket deres MC udstilling, salg af MC'er og MC værksted. MC-Huset har overtaget. Om værkstedet er noget værd tør jeg heller ikke udtale mig om. De laver ikke KTM'er.
ARN Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Ebos http://www.ebos.se og MC-huset http://www.mchuset.se er begge autoriserede BMW MC værksteder. Har brugt begge afhængig af tid på deres værksted. Med hensyn til det elektroniske har jeg mest tillid til MC Huset, men ellers tilfreds med begge værksteder.
samson Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Med hensyn til det elektroniske har jeg mest tillid til MC Huset... Det forstår jeg ikke at man kan sige om et værksted der både trimmer karburator og EFI cykler, på godkendt rullefelt. Og ovenikøbet selv producere elektroniske race dele som quick-shifter m.m. Begge ejerne af EBOS er passionerede motorcyklister og begge har en fortid inden for race, for tiden er det dog mest på hobby-niveau. Personligt har jeg altid fået den bedste service, kvalitet og pris hos EBOS, og har kun få gange svigtet dem til fordel for bl.a MC Huset ifb en forsikringssag. I mine øjne har MC Huset altid for travlt til at yde en bare nogenlunde service af potentielle kunder, og for travlt til at lave noget som helst bare tilnærmelsesvist kvalitets arbejde på mc'er. Hvis man vil have lavet et godt stykke arbejde på sin mc, skal mn holde sig langt væk fra MC Huset. Basta. Ang BMW, så har jeg selv været nødt til at få dem serviceret hos Forenade Bil som på dette tidspunkt også havde MC forsäljning og service. Det var altid noget skidt.. Så jeg var ganske tilfreds da BMW endelig opgav at have alt salg og service in-house, men valgte at uddanne og autorisere mindre værksteder, bl.a Ebos. Problemet med BMW MC var at de ikke havde rigtige mc mekanikere, det var tidl bmw bilmekanikere som blev 'omskolet' til de to-hjulede. De få rigtige mc-mekanikere der var, kom fra MC Huset.... Og de tog iøvrigt tilbage da BMW lukkede deres mc afdeling! Det glæder mig dog at høre at det lykkes for MC Huset at gøre nogle få kunder tilfredse. Mit råd er, brug http://www.ebos.se:th2: Jasper
Peter S Besvaret January 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2009 Takker, dem vil jeg prøve !
Bjarne233 Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Bare så anbefalingerne ikke står alene EBOS
ARN Besvaret February 1, 2009 Rapporter Besvaret February 1, 2009 Hmmm forstår ikke lige, hvor jeg fik udtrykt mig forkert... Det er begge gode værksteder og som jeg skrev har jeg benyttet og benytter begge. MC-huset har formået at justere og rette elektroniske fejl på min R1200RT, som det ikke lykkedes Ebos at klare, derfor er min tillid større på det område. Og sammenlignet med Förenade Bilar er de suverænt bedre begge to ;-)
samson Besvaret February 1, 2009 Rapporter Besvaret February 1, 2009 Hmmm forstår ikke lige, hvor jeg fik udtrykt mig forkert... Det er begge gode værksteder og som jeg skrev har jeg benyttet og benytter begge. MC-huset har formået at justere og rette elektroniske fejl på min R1200RT, som det ikke lykkedes Ebos at klare, derfor er min tillid større på det område. Og sammenlignet med Förenade Bilar er de suverænt bedre begge to ;-) Du udtrykte dig ikke forkert, jeg har bare selv så mange dårlige erfaringer med MCHuset og 'drengene' derfra, så det overrasker mig når jeg hører om nogen der rent faktisk har en success oplevelse derfra... men hey, selv en blind høne finder korn af og til. Jeg vil dog stadig til enhver tid fraråde alle at bruge MC Huset, alene baseret på personlige erfaringer. Hvor ens standard så er, må være op til hver enkelt at bedømme...;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu