spinner Skrevet January 30, 2009 Rapporter Skrevet January 30, 2009 Er der nogen der ved om MacSupport i Malmö (eller evt. andre forhandlere i området) sælger bærbare med dansk tastatur? Med dagens kurs er der jo en 1000-2000 kroner at spare på bærbare Macs i forhold til dk. Jeg ved man kan ringe til Apple og bestille dem med dansk tastatur, men desværre er tiden også en faktor.
Guest jxhab Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Er der nogen der ved om MacSupport i Malmö (eller evt. andre forhandlere i området) sælger bærbare med dansk tastatur? Med dagens kurs er der jo en 1000-2000 kroner at spare på bærbare Macs i forhold til dk. Jeg ved man kan ringe til Apple og bestille dem med dansk tastatur, men desværre er tiden også en faktor. Jeg kender ikke Humac's politikker.. men da jeg var i London for nyligt var jeg inde i Applestore og der snakkede jeg med dem omkring køb af en imac 24" og den Mac BookPro 17" og her spurgte jeg dem omkring tastatur og der sagde de at de er en process der tager nogle dage, men de skiftede det gerne gratis for mig i UK så længe den bærbare ikke var pakket op.
MRoderick Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Jeg har ved at ringe til Apple i Sverige købt 3 computere igennem årene, alle sammen med DK tastatur ... leveringstiden bliver forøget med et par dage, men det var sådan set også det hele.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu