Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

1. har du ikke en boremaskine ? 2. jeg skal ikke gøre mig til dommer, men det er ikke lovligt at montere paraboler i malmøhus22 og 23 på ydervægge (ved folk gør det alligevel, men mon ikke de bliver fjernet på et tidspunkt) Ved ikke om du skal gøre det inde på egen altan, men dårlig ide at gøre det udenfor

Besvaret
"i min altan på väggen" må vel väre inde på altanen og ikke udenfor?
I den bolig forening jeg boede i i malmö var kravet at den ikke måtte kunne ses udefra. Dvs den skulle sidde UNDER den yderste kant på altanen. Ikke alle foreninger håndhæver reglerne.
Besvaret
I den bolig forening jeg boede i i malmö var kravet at den ikke måtte kunne ses udefra. Dvs den skulle sidde UNDER den yderste kant på altanen. Ikke alle foreninger håndhæver reglerne.
jaja det var til menace der ikke var sikker på om det var i altanen eller udenfor ... men hvad jg kan läse er det jo indenfor .. bare det jeg påviste
Besvaret

hey goldman, fandt reglerne omkring paraboler i riksbyggen: Parabolantenner Detta gissel som knappast förskönar våra hus. Reglerna för dessa är att de inte får vara fästa i fasad eller fönster och de får inte, med någon del, sticka utanför fasaden eller balkongen. Nu görs en inventering och de som har felmonterade paraboler får en skriftlig uppmaning att plocka ner dem. Hjälper inte det begär vi handräckning från Kronofogden. Har fasaden skadats av uppsättningen blir det bostadsrättsinnehavaren som får betala reparationen men föreningen som utser vem som reparerar

Besvaret
jaja det var til menace der ikke var sikker på om det var i altanen eller udenfor ... men hvad jg kan läse er det jo indenfor .. bare det jeg påviste
Det var heller ikke særskilt til dig men en kommentar til helheden.
Besvaret

Jeg ønskede ikke og få reglerne fra riksbyggen, men efterlyste en som kan montere noget for mig. Om væggen i min altan tager skade er mit ansvar og jeg vil selv reparere det hvis jeg på et tidspunkt flytter ud. Beslaget er INDENFOR altanen og stikker IKKE ud

Besvaret
Jeg ønskede ikke og få reglerne fra riksbyggen, men efterlyste en som kan montere noget for mig. Om væggen i min altan tager skade er mit ansvar og jeg vil selv reparere det hvis jeg på et tidspunkt flytter ud. Beslaget er INDENFOR altanen og stikker IKKE ud
muren i din altan må ikke engang males uden at spørge om lov, det er en del af facaden og ikke din jeg påpeger bare reglerne da hvis du placere den synligt på et tidspunkt sikkert kommer til at betale for at der kommer et firma og piller den ned nu kan du ihvertfald tage det til efterretning når du skal montere den indenfor i din altan

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...