BS Skrevet January 31, 2009 Rapporter Skrevet January 31, 2009 Det er snart mange år siden jeg har haft en navi ud over den på telefonen. Men nu skal vi have en "rigtig" navi til bilen. Det SKAL være Tomtom. Men hvad skal den kunne? TMC - Det er ligemeget da vi stort set kun skal køre i DK/SE. Andre livsnødvendige ting?
Don A Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 kan kun sige jer er godt tilfres med min tomtom. Mener den hedder XL one. Og det er fedt de har mapshare. PS: HAr den med her den 14 hvis ikke du har købt før så kan du leje med den :)
BS Besvaret January 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2009 kan kun sige jer er godt tilfres med min tomtom. Mener den hedder XL one. Og det er fedt de har mapshare. PS: HAr den med her den 14 hvis ikke du har købt før så kan du leje med den :) Vi kigger på den d.14. Har du prøvet at opdatere firmware og sådan noget på den?
AOG Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Vi havde en TomTom Go 910, men den har ikke givet os andet end problemer fra starten af. Billedet frøs, den ville ikke starte, batteriet løb ud i løbet af nul komma fem osv. Det kan være, at vi bare fik en af de berømte mandagsmodeller, men den seneste fejl, var at den på mystisk vis pludselig slettede hele europakortet, mens den blev brugt. Jeg kunne se, at der stadig lå en fil, som hed vesteuropa, men den så anderledes ud end den for usa kortet, og den var ubrugelig. Da jeg ringede til TomTom, sagde de, at det havde de aldrig hørt om før, og at vi måtte have slettet den selv. Derefter søgte jeg lidt på den fejltype, og fandt 4 andre personer på tomtomuser.dk, som havde oplevet det samme. Da ringede jeg så til TomTom igen og sagde, at der var 4 personer inde på den hjemmeside, som havde oplevet det samme, og alle havde skrevet, at de havde kontaktet den hotline. Så fik jeg svaret, at der ikke var nogen garanti på kortene, så jeg skulle have taget backup af det, selvom det ikke var et downloaded kort, men fabriksinstalleret, så nu var jeg altså tvunget til at købe et helt nyt kort - købte så en ny GPS istedet, og det er ikke en TomTom. Derfor - husk endelig at tage backup af kortene, selvom de er installeret fra fabrikken...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu