Levin Skrevet February 3, 2009 Rapporter Skrevet February 3, 2009 Hej drenge og piger Jeg håber der nogle som måske kan hjælpe lidt her. Jeg har lige købt mig en BMW 1-serie. En dejlig lille 120 i hvid, den kører helt fantastisk. Men i dag på vejen hjem fra arbejde lod jeg mærke til at dens xenon lygter vippede en del lygterne, mere end jeg har oplevet på min sidste bil. De vippede umiddelbart 3-4 gange i minuttet, også på nogle helt flade strækninger, ja faktisk selv når den står stille. Jeg ved godt at xenon automatisk skal rekalibrere men jeg undrer mig lidt over den gør det så ofte. Er der andre som evt. kan byde ind med erfaringer eller råd her? På forhånd tak Jan
Rikke Rost Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Det kan være din niveau føler der ikke har det så godt...
JakobH Besvaret February 3, 2009 Rapporter Besvaret February 3, 2009 Den tror jeg også jeg holder på. Det vil ikke være første gang en BMW har lavet det nummer.
Basse Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 Du har ikke adaptive lightning i din udstyrspakke vel ? - det får lygterne til at følge vejens kurver, og hvis det er defekt, kan det jo evt. lave dit vipperi. Mine bi-xenon lygter justerer kun sig selv ind, synligt, når jeg starter bilen - ser ud som om man har de gammelags vippelygter på en sportsvogn hehe. Udover det så vipper de ikke i hvert fald, så jeg kan se det.
Levin Besvaret February 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2009 fabriksgaranti OK, tak for input Hvis denne føler skal udbedres/udskiftes, er det noget som hører under fabriks garantien? Jan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu