Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Var en tur i indkøbscentret Herlev Bymidte i dag, da jeg havde nogle ærinder i byen der krævede noget ventetid. Hvordan tilbringer man ventetid bedre end med en kop kaffe på en café? (retorisk spørgsmål ;)) Nå, hvorom alting er - skulle du på noget tidspunkt få lyst til at spendere 18 kroner på en kop instant kaffe med voldsom bitter og brændt eftersmag, så er Café Emil i Herlev Bymidte nok det bedste sted for sådan en oplevelse.

Besvaret
Var en tur i indkøbscentret Herlev Bymidte i dag' date=' da jeg havde nogle ærinder i byen der krævede noget ventetid. Hvordan tilbringer man ventetid bedre end med en kop kaffe på en café? (retorisk spørgsmål ;)) Nå, hvorom alting er - skulle du på noget tidspunkt få lyst til at spendere 18 kroner på en kop instant kaffe med voldsom bitter og brændt eftersmag, så er Café Emil i Herlev Bymidte nok det bedste sted for sådan en oplevelse.[/quote'] men man kan da vende den om og sige at du må ha et godt liv når det der går dig allermest på i hverdagen, så meget at du bare måtte dele det med internettet, er at du har betalt overpris for en kop kaffe...
Besvaret
men man kan da vende den om og sige at du må ha et godt liv når det der går dig allermest på i hverdagen' date=' så meget at du bare måtte dele det med internettet, er at du har betalt overpris for en kop kaffe...[/quote'] *LOL* Sad bare og ventede på den... ;) Godt liv - ja, jeg klager ikke. Sverige rules! :th2: "går dig allermest på i hverdagen" - næppe. :laugh: "betalt overpris for en kop kaffe" - kaffe? :D PS. Jeg fristes til at tilføje, at mit indlæg kan ses som toppen af det jeg er utilfreds med - så prøv at sammenlign det med nogle af de surmulerier der kan læses på resten af Øresundsdebatten, så tror jeg nok den ged er barberet...
Besvaret
*LOL* Sad bare og ventede på den... ;) Godt liv - ja, jeg klager ikke. Sverige rules! :th2: "går dig allermest på i hverdagen" - næppe. :laugh: "betalt overpris for en kop kaffe" - kaffe? :D
det gik dig dog så meget på at du måtte på nettet kl halv elleve om aftenen for lige at fortälle alle om den dårlige kop (/ubeskriveligt sort stads) som om kaffe smager godt i almindelighed
Besvaret
det gik dig dog så meget på at du måtte på nettet kl halv elleve om aftenen for lige at fortälle alle om den dårlige kop (/ubeskriveligt sort stads) som om kaffe smager godt i almindelighed
*gnæk* Fik jo dig ud af busken... :lol: Ja, kaffe kan smage godt hvis man ellers gider ulejlige sig. Det er iøvrigt utroligt sjældent at få serveret decideret dårlig kaffe - derfor anbefaler jeg Café Emil. Det vil måske være første gang du forlader en café og kun have sippet til kaffen... :p Kan anbefales, når nu resten af livet er godt. :D
Besvaret
*gnæk* Fik jo dig ud af busken... :lol: Ja, kaffe kan smage godt hvis man ellers gider ulejlige sig. Det er iøvrigt utroligt sjældent at få serveret decideret dårlig kaffe - derfor anbefaler jeg Café Emil. Det vil måske være første gang du forlader en café og kun have sippet til kaffen... :p Kan anbefales, når nu resten af livet er godt. :D
jeg ville aldrig så meget til sippe af en kaffekop ... af samme grund at jeg heller ikke drikker benzin.. det smager rövdårligt
Besvaret
Var en tur i indkøbscentret Herlev Bymidte i dag' date=' da jeg havde nogle ærinder i byen der krævede noget ventetid. Hvordan tilbringer man ventetid bedre end med en kop kaffe på en café? (retorisk spørgsmål ;)) Nå, hvorom alting er - skulle du på noget tidspunkt få lyst til at spendere 18 kroner på en kop instant kaffe med voldsom bitter og brændt eftersmag, så er Café Emil i Herlev Bymidte nok det bedste sted for sådan en oplevelse.[/quote'] Tak for advarslen. Jeg kan heller ikke fordrage dårlig kaffe... Hvorfor overhovedet SMAGE på benzin til at starte med? :confused::lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...