Guest Tq_19 Skrevet February 5, 2009 Rapporter Skrevet February 5, 2009 Er der egentlig nogen der har sagsøgt udlædingestyrelsen, fordi de ikke havde opgivet oplysninger om EU-reglerne i starten?? så en hel masse måtte bo herovre og spilde deres tid??
polar Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Er der egentlig nogen der har sagsøgt udlædingestyrelsen' date=' fordi de ikke havde opgivet oplysninger om EU-reglerne i starten?? så en hel masse måtte bo herovre og spilde deres tid??[/quote'] Jeg tror, at du er kommet på det forkerte forum. Du skulle nok have været på ÆUG's forum. De fleste her på Øresundsdebatten, bor her frivilligt, også selv om de måske er gift med en ikke EU borger, som jeg selv er. Og har ikke planer om at flytte tilbage til DK. Der er nok ikke mange her, som bruger Sverige til at komme ind i DK via EU reglerne.
Lasse Besvaret February 5, 2009 Rapporter Besvaret February 5, 2009 Jeg tror, at du er kommet på det forkerte forum. Du skulle nok have været på ÆUG's forum. De fleste her på Øresundsdebatten, bor her frivilligt, også selv om de måske er gift med en ikke EU borger, som jeg selv er. Og har ikke planer om at flytte tilbage til DK. Der er nok ikke mange her, som bruger Sverige til at komme ind i DK via EU reglerne. Enig Polar. Men ved du hvad der egentlig er sket med den retsag mod den danske stat?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu