Admin Skrevet February 7, 2009 Rapporter Skrevet February 7, 2009 Så tager man fra Helsingborg til Eslöv for at kigge på biler og så har de fandme lukket selvom der står på hjemmesiden at de åbner kl. 10 ! Hvor bliver man bare gal i skralden over at have spildt et par timer og en 100-mand på sådan en flok skodhoveder !!!!!:mad::thumbdown Måske er de gået konkurs ? Det er meget populært for tiden.
Gio Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Så tager man fra Helsingborg til Eslöv for at kigge på biler og så har de fandme lukket selvom der står på hjemmesiden at de åbner kl. 10 ! Hvor bliver man bare gal i skralden over at have spildt et par timer og en 100-mand på sådan en flok skodhoveder !!!!! Måske er de gået konkurs ? Det er meget populært for tiden.Nu du var i området, så skulle du da ha' kigget forbi til en kop kaffe...og dulmet nerverne en kende :D
Admin Besvaret February 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 7, 2009 Nu du var i området' date=' så skulle du da ha' kigget forbi til en kop kaffe...og dulmet nerverne en kende :D[/quote'] Jow tak, men der er alligevel et stykke vej endnu.Damn du bor ude på landet
Gio Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Jow tak' date=' men der er alligevel et stykke vej endnu.Damn du bor ude på landet [/quote']1,5 mil fra Eslöv...dovne hund! :p
NGO Besvaret February 8, 2009 Rapporter Besvaret February 8, 2009 sjovt jeg oplevede præcis det samme, hos samme firma for 3 år siden. men det endte da med at jeg købte bilen hos dem.
Guest PeterK Besvaret February 9, 2009 Rapporter Besvaret February 9, 2009 Så tager man fra Helsingborg til Eslöv for at kigge på biler og så har de fandme lukket selvom der står på hjemmesiden at de åbner kl. 10 ! Hvor bliver man bare gal i skralden over at have spildt et par timer og en 100-mand på sådan en flok skodhoveder Måske er de gået konkurs ? Det er meget populært for tiden HAHA........... Forrige år var jeg på vej til Autoropa med hele Porsceklubben.se (dem fra Skåne) og så havde de lukket da vi kom derop, på trods af hjemmeside sagde noget andet:thumbdown
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu