Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvad årgang er den? OBD-II blev først et krav i Europa i 2000 (2003 for dieselbiler). Muligvis skal du have fat på en Tech 2 i stedet: http://www.techgsm.com/Opel_Tech_2' date=5894.html
Aha... ja, det er nok derfor... Nogle der ligger inde med sådan en dims eller skal jeg virkelig på ebay igen ?? (ikke sjovt med svensk løn, skal jeg hilse og sige) http://shop.ebay.co.uk/items/__vauxhall-tech-2_W0QQ_nkwZvauxhallQ20techQ202Q20QQ_cqrZtrueQQ_nkwuscZvauxhaulQQ_nkwuscZtechQ202
Besvaret
Skal det tolkes således' date=' at du måske har en "dims" som du vil sælge - billigt? :)[/quote'] Jeg ligger inde med en OBD II scanner men den er ikke til salg. Men, I kan jo bare kigge forbi, så kan vi jo teste bilen. Noget billigere end at lade et værksted gøre det. Det koster normalt 700-1000kr
Besvaret
Jeg ligger inde med en OBD II scanner men den er ikke til salg. Men, I kan jo bare kigge forbi, så kan vi jo teste bilen. Noget billigere end at lade et værksted gøre det. Det koster normalt 700-1000kr
Godt så - måske tager jeg dig "på ordet" når det en gang bliver forår :thumbup: Lige nu er min Opel i vinterhi :)
Besvaret
Godt så - måske tager jeg dig "på ordet" når det en gang bliver forår :thumbup: Lige nu er min Opel i vinterhi :)
Hov, nu misforstår du mig... Jeg har en OBD II scanner og den kan jo netop ikke scanne opel.
Besvaret
Hov' date=' nu misforstår du mig... Jeg har en OBD II scanner og den kan jo netop ikke scanne opel.[/quote'] Men forhåbentlig volvo så jeg kommer nok SNART forbi :D
Besvaret
Hov' date=' nu misforstår du mig... Jeg har en OBD II scanner og den kan jo netop ikke scanne opel.[/quote'] Som nævnt blev OBD-II standard i Europa i 2000/2003, så hvis blot hans Opel ikke er ældre end dette, burde der absolut ikke være nogen ko på isen.
Besvaret
öhm jamen tech2 er jo også obd 2??? sikker på det ik bare er det software du har der er gal... er der obd 2 stik i bilen kan den läses med de fleste obd2 läsere så er det bare et sw spörgsmål
Min scanner er så'n en indbygget dimmer.... Dvs, ikke via laptop. Såh, min scanner kan ikke læse det..... Min opel er fra 1998.
Besvaret
Siger du' date=' at din Volvo fra 1997 er med OBDII-support?[/quote'] Har ikke selv haft en læser på men på det dæksel over stikket står der OBD II Så mit svar på dit spørgsmål må være "Hvad er, JA" :D
Besvaret
öhm jamen tech2 er jo også obd 2???
Jo, det er rigtigt nok samme fysiske interface (OBD-II socket), men jeg var under indtryk af, at signalleringsprotokollerne var forskellige. Der må næsten være en grund til, at man på bl.a. på siden her (http://www.techgsm.com/Opel_Tech_2,5894.html) skriver, at de supportede modeller kun er OPEL 1997 - 2004. Hvis der var tale om en generic OBD-II scanner (fx en ELM327-baseret) ville den jo også funke med 2004+ -modeller. Men jo, må indrømme, at jeg ikke er helt på hjemmebane her. :flov:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...