Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har kendskab til nissan´s 350 Z.. problemer, osv osv... skal nemlig ud og købe en gave til mig selv.... er der nogen der har alternativer til andre køretøjer........

Besvaret
Plastic fantastic....:( Subaru Impreza WRX Sti......Mitsu Lancer EVO. Dét virker!! Ellers noget M3.
kunne godt overtales til noget M3..... ved ikke... arrggg nu blev det svære nu står valgt mellem 1 køreglad bil. 2 køreglad bil . 3 køreglad bil. eller 4 ..... køreglad bil...... for pokker!!!! nu går jeg i seng inden mit hovede eksplodere...
Besvaret
Jeg synes det er en pisse fed bil og hvis ikke afgiften i DK var 260.000 kr.' date=' så kunne jeg godt finde på at købe sådan en.[/quote'] jamen så flyt herover og blive glad invandre......:th2:
Besvaret
hvor meget skal du have for den..... og hvad farve er den...
Hvis du kan sidde i den - så ville jeg helt klart vælge SLK'eren frem for en omgang japser plastik. Ja 370z'eren har et fedt design og en lækker motor, men er du gal de har sparet på plastkval og samle kval. Og det er trods alt kabinen du skal se på for det meste. Desuden er sådan en mercer v8er i AMG trim en lækker oplevelse, ikke at glemme den lyd den har. Her udover følelsen af at køre i mercedes.
Besvaret
Som Dannemare skriver... jeg har boet i dejlige Malmö i 3 dejlige år! :) Men er flyttet til KBH for nyligt.
jamen hva fan´ så flyt tilbage.... skal lige høre dig engang hvornår er det de starter med at race i helsingborg... var derop sidste år på åbningsdagen.. men kan fanme ik husk hvad dato det var..... det var sku meget griner, der må havdet været 2000 eller sådan noget....
Besvaret
Hvis du kan sidde i den - så ville jeg helt klart vælge SLK'eren frem for en omgang japser plastik. Ja 370z'eren har et fedt design og en lækker motor, men er du gal de har sparet på plastkval og samle kval. Og det er trods alt kabinen du skal se på for det meste. Desuden er sådan en mercer v8er i AMG trim en lækker oplevelse, ikke at glemme den lyd den har. Her udover følelsen af at køre i mercedes.
jeg har set den et par gange... fed bil, kunne være at det vil være den perfekte pendler bil..... nu hedder den ikk 350 meeeeeeennn 370Z touring med 332HK.. og gæt engang, kvaliteten har fået et stort løft...
Besvaret

Da jeg så den i januar i år, var det stadig plastik helvede, sammenlignet med den golf 5 GTI jeg kører i nu. Selv sammenlignet med min gamle mercer fra 1998 hehe. Smag og behag jo :-)

Besvaret
Da jeg så den i januar i år, var det stadig plastik helvede, sammenlignet med den golf 5 GTI jeg kører i nu. Selv sammenlignet med min gamle mercer fra 1998 hehe. Smag og behag jo :-)
har du noget kendskab til ræs i helsingborg..???
Besvaret
Nej' date=' ikke efter de stoppede det nede ved færgelejet - men du mener måske lovligt ræs ? hehe.[/quote'] jamen stopper de det ikke hver gang.... de stopper det fordi afgangsforholdene fra færgen bliver lukket .... mener du helt slut.... øhhh ja ja det lovlige

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...