Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Bilen blev lige testet på kanal 8, hvor de nævnte: - at den kun fås i mørkeblå, hvid og mintgrøn :) - at den kører med 1,4 bar i ladetryk :rolleye: - at koster 310.000 kr :th2: - at den slår konkurrenterne med mange meter :thumbup:
For dem der glippede udsendelsen på TV8, kan den ses online på http://www.teknikensvarld.se/tv8/sasong-2/090330-tv-allt-om-bilen/index.xml Man skal dog 18 minutter ind i klippet, før RS'en kommer på banen.
  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ja, på en våd/glat bane er den selvfølgelig ingen match for en (nærmest hvilken som helst) bil med AWD, men det kan vel næppe komme bag på nogen. :) Her får den baghjul af en Subaru Outback 2.0 diesel: :laugh: gWLqKNa8whM

• 3 weeks later...
Besvaret
Det er bare indtil den nye Golf kommer :):)
Ja men..... det irritere mig at de altid bruger de sidste karrosser på GTI'erne.... de skal lige ha' ryddet op i den gamle model, lancerer en ny GTI og så kommer faceliftet .... eller en hel ny model.
Besvaret

Fik lige denne mail fra Flemming, som vi bruger som instruktør på vores bane dage :) tænke der var nogle der ville se det :) Hej Miriam FOR ET PAR uger siden kørte jeg de første km i den spritny Focus RS, 305 hk og forhjulstræk! som du ved, på vejene omkring Nice – inkl. nogle af Michele Moutons ”private” træningsveje nord for Grasse. Nu kører jeg raketten på YouTube. Har du lyst til at se ca. 4 min. video med godt med dækhyl og roarrrrr’et af dyb udstødning? Så klik her

Besvaret

Har de sat specielle dæk på, der hyler ekstra i svingende...? Jeg synes nemlig ikke det ser ud som om det går så stærkt rundt i svingende, at dækkene nødvendigvis skal hyle :laugh:

Besvaret
Har de sat specielle dæk på' date=' der hyler ekstra i svingende...? [/quote'] Fra Fords pressemeddelelse: "... [Ford] worked closely with tyre manufacturer, Continental, to develop a specific compound tyre for Focus RS. The car’s 19-inch alloy wheels are thus wrapped in 235/35/R19 bespoke Continental tyres, giving superior road contact and huge lateral grip."
Besvaret

Lidt rystende egentlig...... Men det bringer mig så tilbage til snakken om Porsche osv....Kan i huske jeg nævnte jeg havde mødt en gut der testede biler og har kørt rigtig mange forskellige??? Han ville vælge en Focus. Så den er altså ikke helt ved siden af....

Besvaret
Kan i huske jeg nævnte jeg havde mødt en gut der testede biler og har kørt rigtig mange forskellige??? Han ville vælge en Focus.
Men fortæller ik' noget som helst ! Jeg kender en gut, som ved ret meget om biler, men er Saab-fan om en hals - uanset HVAD vi kører i, ville han vælge en Saab Aero :rolleye:
Besvaret
Men fortæller ik' noget som helst ! Jeg kender en gut, som ved ret meget om biler, men er Saab-fan om en hals - uanset HVAD vi kører i, ville han vælge en Saab Aero :rolleye:
heh, men den køre nu også oki godt sådan en fætter, kigget selv på en for et par år siden
Besvaret

Den er også hurtigere end en 911 gt3 fra 80-120 i 5 gear...:D Så det er da fuldt forståeligt.

Besvaret
Den er også hurtigere end en 911 gt3 fra 80-120 i 5 gear...:D Så det er da fuldt forståeligt.
Hvem fan kunne også være SÅ åndssvag at gøre dén øvelse i en Porsche :rolleye::D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...