Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa, kom til at tænke på, om det er ligesom i Danmark hvor, når man har bestået teori til en slags behørighed, om man så kan bruge den i forbindelse med andre. f.eks om jeg kan sprige teoreprøven over til mc, hvis jeg for nyligt har bestået C teorien ? nogle der kender lidt til det :0) Mvh. Kim

Besvaret
hejsa, kom til at tænke på, om det er ligesom i Danmark hvor, når man har bestået teori til en slags behørighed, om man så kan bruge den i forbindelse med andre. f.eks om jeg kan sprige teoreprøven over til mc, hvis jeg for nyligt har bestået C teorien ? nogle der kender lidt til det :0) Mvh. Kim
Nej, det kan du ikke. En teoriprøve for hvert kørekort du vil ha'
Besvaret
Nej' date=' det kan du ikke. En teoriprøve for hvert kørekort du vil ha'[/quote'] Okay, er det noget du ved hvor man kan læse lidt om det, undre mig bare over at til in c teoriprøve var der en hel del spørgsmål ang. kørsel med hænger osv. ? så ville det jo være nærliggende at den også kunne bruges ihvertfald til CE kort :0)
Besvaret
og kan det virkeligt passe at man kan tage et mc kort for 2700 Dkr ' date='- :surprise: synes det lyder helt vildt billigt[/quote'] Jeg ved intet om stort kørekort, men du skal ihvertfald ha' en seperat prøve til mc. Prisen passer meget godt, men afhænger jo af antallet af køretimer
Besvaret
Jeg ved intet om stort kørekort, men du skal ihvertfald ha' en seperat prøve til mc. Prisen passer meget godt, men afhænger jo af antallet af køretimer
Okay, jamen det må jeg lige undersøge så, ville nemligt gerne have hænger kort til lastbilen nu man var igang, også evt. Mc ;) Men hvis det koster 2700 så går jeg da igang med det samme hehe, det er inkl 10 timer, det må sku være mere end rigeligt:th2:
Besvaret
Okay' date=' jamen det må jeg lige undersøge så, ville nemligt gerne have hænger kort til lastbilen nu man var igang, også evt. Mc ;) Men hvis det koster 2700 så går jeg da igang med det samme hehe, det er inkl 10 timer, det må sku være mere end rigeligt:th2:[/quote'] De er gode til at sælge timer... husk du skal på bane, det koster nogle timer....min. 5 MEN.... du har da ret... det er da bare at komme igang
Besvaret
det er da mange år siden at de skippede det i dk ... man har i de sidste mange år skulle ha ny teori for hver behörighed
Besvaret
det er da mange år siden at de skippede det i dk ... man har i de sidste mange år skulle ha ny teori for hver behörighed
Ja der kan man bare se, var jeg ikke klar over ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...