Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er kommet til at købe en ny bil, en Seat Altea XL, 2,0 Tdi, Stylance hos Seat Malmö, de har kampagne på den til kun 165000svkr, hvis det kunne friste nogen. Man sparer ca 65000. GISP... Så lige at den koster 380000 i DK og med dagens kurs koster den 106000 i SV, det er sku dejligt at være Svansker :-)

Besvaret
Hvordan 'kommer man til' at købe en ny bil :D?!
hehe ja den luret jeg også lige på.. :D Men hvad er det nu pigerne kalder det... når ja.. IMPULSKØB :tongue2: Ting man bare må have :rolleyes:
Besvaret
Er kommet til at købe en ny bil, en Seat Altea XL, 2,0 Tdi, Stylance hos Seat Malmö, de har kampagne på den til kun 165000svkr, hvis det kunne friste nogen. Man sparer ca 65000. GISP... Så lige at den koster 380000 i DK og med dagens kurs koster den 106000 i SV, det er sku dejligt at være Svansker :-)
Jeg har lige kigget på deres website, den står til 172000sek.... Hvordan fik du den til 165 ? Ja, jeg mangler en diesel

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...