rasmusrene Skrevet March 2, 2009 Rapporter Skrevet March 2, 2009 Er kommet til at købe en ny bil, en Seat Altea XL, 2,0 Tdi, Stylance hos Seat Malmö, de har kampagne på den til kun 165000svkr, hvis det kunne friste nogen. Man sparer ca 65000. GISP... Så lige at den koster 380000 i DK og med dagens kurs koster den 106000 i SV, det er sku dejligt at være Svansker :-)
CAC Besvaret March 2, 2009 Rapporter Besvaret March 2, 2009 Det er fuldstændigt absurd billigt. Jeg gav ca. 10.000 sek mindre for min Fabia for 2 år siden:o
dkrath Besvaret March 2, 2009 Rapporter Besvaret March 2, 2009 Hvordan 'kommer man til' at købe en ny bil :D?!
Don A Besvaret March 2, 2009 Rapporter Besvaret March 2, 2009 Hvordan 'kommer man til' at købe en ny bil :D?! hehe ja den luret jeg også lige på.. :D Men hvad er det nu pigerne kalder det... når ja.. IMPULSKØB Ting man bare må have
rasmusrene Besvaret March 3, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 3, 2009 Hvordan 'kommer man til' at købe en ny bil :D?! Det spurgte fruen også om, jeg ville bare ned og kigge på en anden Seat og så er det jo med at slå til når der er et godt tilbud.
MC Manden Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Er kommet til at købe en ny bil, en Seat Altea XL, 2,0 Tdi, Stylance hos Seat Malmö, de har kampagne på den til kun 165000svkr, hvis det kunne friste nogen. Man sparer ca 65000. GISP... Så lige at den koster 380000 i DK og med dagens kurs koster den 106000 i SV, det er sku dejligt at være Svansker :-) Jeg har lige kigget på deres website, den står til 172000sek.... Hvordan fik du den til 165 ? Ja, jeg mangler en diesel
rasmusrene Besvaret March 3, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 3, 2009 Jeg har lige kigget på deres website' date=' den står til 172000sek.... Hvordan fik du den til 165 ? Ja, jeg mangler en diesel[/quote'] Den kan jeg så ikke se :-) men den er lige her på forsiden, tror kun der var to tilbage i går, en rød og en koksgrå. http://www.seatmalmo.se/public/dokument.php?art=8&parent01=1&parent02=&parent03=&level2_4=true
splint Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Hej MC Mand Er du stadigvæk interesseret i en passat. Har sendt din en pm for en uge siden
MC Manden Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Hej MC Mand Er du stadigvæk interesseret i en passat. Har sendt din en pm for en uge siden Du har fået et svar :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu