chaospilot Skrevet March 2, 2009 Rapporter Skrevet March 2, 2009 Jeg skal have malet mit hus her til foråret. Det er så småt begyndt at trænge his og her, og skal have bygget udestue, så ville godt have malet i hvert fald den del af huset inden vi sætter udestuen op. Huset er på 127 kvm. + en garage på omkring 30 kvm. Huset er lavet helt af træ, og er rød med hvis vinduer og hjørner. Hvor lang tid tager det at få malet, og hvad koster en god maler pr. time? (I svenske kr.)
Pendleren Besvaret March 11, 2009 Rapporter Besvaret March 11, 2009 Hej Chaos, Kast mig en mail (einstein2431@yahoo.dk) med hvad der præcist ønskes udført. Lad mig vide om maleren (jeg) skal stå for materialer (Maling etc.). Send evt. billeder med ca. mål og jeg vil kunne give dig et "slag på tasken" pris. Evt. kunne jeg kigge forbi og kigge på det i nær fremtid, såfremt dette ønskes. Venligst Pendleren (Øresunds Maleren)
Star Service Besvaret March 17, 2009 Rapporter Besvaret March 17, 2009 Her lidt hjælp Jeg skal have malet mit hus her til foråret. Det er så småt begyndt at trænge his og her, og skal have bygget udestue, så ville godt have malet i hvert fald den del af huset inden vi sætter udestuen op. Huset er på 127 kvm. + en garage på omkring 30 kvm. Huset er lavet helt af træ, og er rød med hvis vinduer og hjørner. Hvor lang tid tager det at få malet, og hvad koster en god maler pr. time? (I svenske kr.)[/QUOT ---------------------------------- Prøv at ringe til dem her KBH Maler Service 26 40 06 97. De laver et godt stykke arbejde, de er billig og er meget fleksibel. Da vi skulle have malet vores lejlighed fik vi næsten 5-6 timer gratis. Og man kan altid snakke med dem om prisen.
Pendleren Besvaret March 25, 2009 Rapporter Besvaret March 25, 2009 Jeg skal have malet mit hus her til foråret. Det er så småt begyndt at trænge his og her, og skal have bygget udestue, så ville godt have malet i hvert fald den del af huset inden vi sætter udestuen op. Huset er på 127 kvm. + en garage på omkring 30 kvm. Huset er lavet helt af træ, og er rød med hvis vinduer og hjørner. Hvor lang tid tager det at få malet, og hvad koster en god maler pr. time? (I svenske kr.) Jeg har ikke hørt noget fra dig vedr. et kig på huset, så går jeg ud fra opgaven er løst :) Venligst Theis Olsen
chaospilot Besvaret March 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2009 Nej, det er nu ikke malet endnu - men jeg er lige på ferie i USA, så det bliver først når jeg kommer hjem jeg kan reagere ...
Pendleren Besvaret March 26, 2009 Rapporter Besvaret March 26, 2009 Nej' date=' det er nu ikke malet endnu - men jeg er lige på ferie i USA, så det bliver først når jeg kommer hjem jeg kan reagere ...[/quote'] Ej hvor lækkert :) Jamen, god ferie :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu