rasmusrene Skrevet March 3, 2009 Rapporter Skrevet March 3, 2009 Nogen der har erfaringer med Dieseltun i Sverige, tænker på syn og lovgivning samt pris?
NGO Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 Normalt ingen lovmæsige problemer ved ren chip tuning (ingen mekaniske ændringer). Hvis den kan bestå forureningstesten ved syn, vil de ikke interessere sig yderligere for det. Det store spørgsmål er dit forsikringsselskab. Her er der en del som ikke dækker tunede biler, andre kræver tillæg. Sek f.eks. http://sv.bsr.se/
CarTrends.dk Besvaret March 3, 2009 Rapporter Besvaret March 3, 2009 hvad bil drejer det sig om? jeg har fået synet 2 af mine egne diesel biler her i sverige chippet der var ingen problemer der gik lige igennem, hvis du int så laver jeg chiptuning gennem www.landberg.dk så kan vi fixe din her i malmø:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu