Okroner Skrevet March 10, 2009 Rapporter Skrevet March 10, 2009 Hej Vi har fået varslet en 30% stigning af abonnementet hos Canal Digital's kabel TV og derfor vil jeg gerne udskifte kabel tv med de "gratis kanaler" fra luften i DK og Sverige. Er der nogen der kan anbefale et godt antennefirma i Malmø området? Mvh Ole
sømmet Besvaret March 10, 2009 Rapporter Besvaret March 10, 2009 Frikanalspaket måske dette kunne have interesse. http://sv.wikipedia.org/wiki/Frikanalspaketet /Lisa
Okroner Besvaret March 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 10, 2009 Hej Lisa Tak for hjælpen. Da jeg også har dansk parabol kan jeg som jeg læser det ikke få lov til at se de frie svenske kanaler. Jeg tror, at jeg skal have en antenne rettet mod en dansk og en svensk sender. Mvh Ole
Kim Besvaret March 21, 2009 Rapporter Besvaret March 21, 2009 Hej Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem, men her kommer en løsning, som vi selv benyttede da vi byggede hus. Vi satte en UHF antenne op imod Sverige (Hørby senderen) og en UHF antenne op imod Danmark (Hove senderen). Med dette modtager vi de (frie) svenske kanaler og de danske kanaler, som er frie. Herudover satte jeg en UHF antenne op imod Danmark (mod Gladsaxe senderen) til modtagelse af KanalKøbenhavn og den der hedder Kanaldanmark og i dag kaldes Kanal6. Herudover har jeg en Kanal 7 antenne siddende (mod Gladsaxe senderen) horisontalt til modtagelse af DR2. Ovenstående modtager alt hvad der er muligt på antenne og bruges både til de analoge og digitale kanaler (kræver selvfølgelig at du har et TV med digital modtagelse eller en digital boks). God fornøjelse. Mvh Kim
Okroner Besvaret March 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2009 Tak for hjælpen Hej Kim - tak for hjælpen. Det var nogenlunde sådan jeg forestiller mig, at en antennemand vil løse opgaven. Jeg har opsagt kabel tv pr. 1. april og søger derfor en antennemand, som kan installere de frie kanaler fra Danmark og Sverige. Nogen der har gode erfaringer med nogen. Jeg kan godt selv søge i Eniro. Men har flere gange haft god brug for de erfaringer andre har haft. Mvh Ole
Kim Besvaret March 21, 2009 Rapporter Besvaret March 21, 2009 Hej Jeg er gammel antennemand, så jeg klarede det selv, men jeg er holdt op med at hoppe på andres tage og jeg kender desværre ikke nogen som kan hjælpe i Sverige. Mvh Kim
PJKB Besvaret May 14, 2009 Rapporter Besvaret May 14, 2009 Hej Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem, men her kommer en løsning, som vi selv benyttede da vi byggede hus. Vi satte en UHF antenne op imod Sverige (Hørby senderen) og en UHF antenne op imod Danmark (Hove senderen). Med dette modtager vi de (frie) svenske kanaler og de danske kanaler, som er frie. Herudover satte jeg en UHF antenne op imod Danmark (mod Gladsaxe senderen) til modtagelse af KanalKøbenhavn og den der hedder Kanaldanmark og i dag kaldes Kanal6. Herudover har jeg en Kanal 7 antenne siddende (mod Gladsaxe senderen) horisontalt til modtagelse af DR2. Ovenstående modtager alt hvad der er muligt på antenne og bruges både til de analoge og digitale kanaler (kræver selvfølgelig at du har et TV med digital modtagelse eller en digital boks). God fornøjelse. Mvh Kim Hvorfor har du brug for at se KanalKøbenhavn:lol:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu