Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Ja når man bor i Sverige modtages der mange spørgsmål også om ting man ikke aner noget om. Er der nogen der kender en båd maler i Skåne som vedkommende kan anbefale? Det en motorbåd det drejer sig om på 32 fod og glasfiber. Nogen der har noget erfaring og gerne en pris? På forhånd tak Nenad

Besvaret
Hejsa Ja når man bor i Sverige modtages der mange spørgsmål også om ting man ikke aner noget om. Er der nogen der kender en båd maler i Skåne som vedkommende kan anbefale? Det en motorbåd det drejer sig om på 32 fod og glasfiber. Nogen der har noget erfaring og gerne en pris? På forhånd tak Nenad
Ja ikke for at være fræk, men forventer du virkelig at nogen skal kunne gi dig en pris på baggrund af de få oplysninger du giver der?
Besvaret
Ja ikke for at være fræk' date=' men forventer du virkelig at nogen skal kunne gi dig en pris på baggrund af de få oplysninger du giver der?[/quote'] Hej Thomas Jeg håber at nogen kunne sige prøv ????, det kostede ???? incl slibning eller hvordan det nu forgår. Jeg ved intet om både eller maling af dem, håbede at nogen kunne sende et link til noget som de kan anbefale og som jeg kan sende videre. Håber på nogen kan sige ok for en maler og så kan jeg tage den derfra. Mvh Nenad

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...