Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu er der jo en del hundeejere her på forum, så jeg tænkte lige jeg ville anbefale det foder jeg selv er gået over til (for noget tid siden). Efter at have kørt med RC Maxi Adult 26, er jeg gået over til NORDIC HUNDFODER, som også er fuldfoder til hunde. Min hund har døjet meget med diarre, og jeg blev så af en kammerat anbefalet Nordic Hundfoder, som har fabrik lige uden for Ystad. Så nu får min hund 2 x 500 gr kød fra Nordic Hundfoder hver dag, i stedet for tørfoder. Jeg kan ikke beskrive hans glæde ved at få serveret fuldfoder i form af kød, frem for tørfoder a1233.gif Selv køber jeg den variant der hedder Nordic Special+, som er: "Det glutenfria valet, specialkomponerat för hundar som inte tål vete eller har känslig mage".. Det er fantastisk! Det koster 300 SEK for en kasse med 16 kg frossen kød (8 x 2 kg ruller), og køber man det direkte fra fabrikken nede ved Ystad, så får man 10% rabat, så altså koster det 270 SEK for 16 kg kød. Jeg købte 4 x 16 kg for en måneds tid siden nede ved fabrikken, som mest af alt bare ligner en lade, og der kommer jeg til at handle hundefoder i mange år frem over. Tag ikke fejl af den måske lidt lille og primitive fabrik der, de er skide flinke og ved hvad de laver! :thumbup: Jeg kender ingen der arbejder der, og jeg har heller ikke aktier i Nordic Hundfoder. Dette er bare en anbefaling af deres fuldfoder, som prismæssigt ikke er dyrere end f.eks RC's tørfoder. Shankly og jeg er meget glade for den lille fabrik ved Ystad :) www.nordichundfoder.com Man skal dog påregne at det fylder lidt i fryseren ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...