Jump to content

Forbud mod Molo, Katvig og andet stribet tøj i Svensk daginstitution

Recommended Posts

Besvaret
Det forstår jeg ganske enkelt ikke?! Betyder det at folk der køber katvigtøj til deres børn, ikke kan give dem rigtige værdier og har brug for parterapeuter for at klare den, eller at alle mennesker har brug for parterapi for at kunne give sine børn fokus på virkelige værdier og at vi derfor burde spare vores penge sammen til det :rolleye: Så ville verden sgu da se skidt ud :rolleyes:
Skynd dig at ringe til Polisen....der er sgu da nogen der har stjålet din humoristiske sans! Men for nu at hakke det ud i granit for dig Pilu, så mener jeg at alt for mange foældre idag går ALT for meget op i hvad deres lille pode kan vises frem i af dyre og trendige øko-mærker, fremfor at sørge for at have et godt forhold med deres mand/kvinde/samlever så man skaber en god og tryg opvækst for ungerne. Der er stadig alt for mange der går fra hinanden efter at have fået et barn, på grund at simple ting som dårlig kommunikation og ændrede værdier. Jeg siger ikke at folk der iklæder deres børn velour og striber fra Katvig er dårlige forældre, bare ofre for dårlig smag og mode-påvirkning. Vores børn er sgu da ligeglade hvad de har på sålænge de er tørre og ikke fryser.... Ihvertfald indtil de bliver teenagere. Men til den tid håber jeg at de har fået deres egne værdier og ikke lader sig diktere af hvad alle andre gør eller siger om coolness og mode. Men det kan godt være svært hvis ens forældre allerede startede på det da man var lille... Og nej, min lille pige ligner ikke en klunser, men hun ligner absolut heller ikke et psykedelisk trip fra '70erne. Iøvrigt overrasker det mig hvor personligt du reagere på mit indlæg....man skulle næsten tro du følte dig truffet.
Besvaret

Hej Samson,

Skynd dig at ringe til Polisen....der er sgu da nogen der har stjålet din humoristiske sans!
Hvem der er i underskud at humoristisk sans, kan vel diskuteres (brugte eksempelvis en fjollesmiley i mit indläg...) :rolleyes:
Iøvrigt overrasker det mig hvor personligt du reagere på mit indlæg....man skulle næsten tro du følte dig truffet.
Det var da en sär konklusion bare fordi jeg skriver en kommentar til dit indläg, det er da at drive det lidt vidt - min mand og jeg har et fantastisk forhold, ligesom jeg mener at vi er i fin stand til at give Emil gode og sunde värdier der ikke er baseret på det töj han har på :th2: Jeg reagerede på dit indläg, af den simple grund at det virkede rigeligt fordömmende overfor folk der af den ene eller anden grund välger andre töjmärker end du åbenbart gör - at du mener at foräldrene er ofre for dårlig smag synes jeg er helt ude i hampen - det er jo bare et spörgsmål om at det er en anden smag end din, desuden kender du jo ikke baggrunden for deres valg. Min begrundelse for at kläde Emil i visse märker, er simpelthen på baggrund af erfaring - jeg välger töj der holder i längden. Nu er han heller ikke en gut er vokser specielt hurtigt (og kommer näppe til det, da både hans far og jeg er små mennesker) og derfor behöver vi ikke skifte garderobe hver og hveranden måned - end of story, det burde da ikke väre nödvendigt for nogen at skulle forsvare töjvalg for nogen! Jovist, det er klart at der findes mennesker, der dyrker mode for at kunne fremvise poderne og klart at der findes mennesker der burde gå mere op i börnenes ve og vel. Men du nävner det jo selv; der findes også masser af mennesker der kläder deres börn i ikke-märkevarer som ikke formår at give kärlighed og videregive gode värdier og fornuftig opdragelse til ungerne, ligesom der altså findes masser af beviser på at det omvendte nu også sagtens kan lade sig göre - med andre ord, jeg tror du skal lede efter forklaringer andre steder end i börnens påkläding.
Og nej' date=' min lille pige ligner ikke en klunser, men hun ligner absolut heller ikke et psykedelisk trip fra '70erne.[/quote'] Mindes ikke at jeg nogen steder har nävnt noget i den stil, men jeg ville nu ikke dömme hverken hende eller dig, hvis hun gjorde - det er såmänd min pointe :) vh Pilu

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...